Alla inlägg den 5 december 2007

Av Ida Åkebrand - 5 december 2007 19:39

Haha, denhär dagen har varit asbra =D Så nu är jag grymt glad ;) Hittade mitt busskort imorse gjorde jag också, det låg uppe på skåpen, haha ibland är man smart ;) Men huvudsaken var ju iallafall att jag fick tillbaks de, så nu blire mindre pengar jag behöver lägga ut! Tyckte det skulle vara konstigt om nån på media börjar sno saker?! Har ju glömt nyckeln i skåpet 100000 ggr och inget har försvunnit så man skulle bli förvånad ifall nån snodde nått! :) mNu får jag bara hoppas att nån vänlig själv har lämnat in min sminkväska, Svante skulle kolla imorn borta på Åkersvik i lärarrummet och höra där, så jag får väl se imorn! :) Hoppashoppashoppas!  Mja, hade skrivning på historian idag också och det kändes faktiskt som att det gick väldigt bra! Hoppas på det iaf. Sen fick jag veta att jag ligger på VG i engelska och igår fick jag ju veta tat jag låg på VG i historia också, så det är ju inte illa :)

     Imorn så måste jag stanna kvar efter skolan till typ halv sex, måste jobba på somfan i foto och grafisk så jag hinner bli klart till deadline! annars är jag kööörd. Har inte snackat nått betyg med nån av dom lärarna i det heller, så jag vet inte riktigt hur jag ligger till liksom. Men det märks väl, får väl snacka med dom nästa vecka, elr iaf med Olle, för han har vi ju på måndagar, sen har vi väl betygsnack med Krister imorn på grafisk kanske.. eller inte.. vem vet! Haha. Aja, nu måste jag rita ett självporträtt ;O


Ha en myyyskväll!

xOxO idiiis

Ovido - Quiz & Flashcards