Alla inlägg den 28 december 2007

Av Ida Åkebrand - 28 december 2007 12:41

Vad är det för jävla fjoll-land vi bor i? Det är någon som har startat en namninsamling på att Tokio Hotel inte ska få komma hit, jag menar, hur jävla lågt kan man sjunka egentligen? Ni är så jävla töntiga, och jag blir så jävla arg. Visst, hata dom, tyck att dom är värdelösa, tyck att dom är fula, men när man börjar såhär, startar en namninsamling på att dom inte ska få komma hit, då har man fan i mig gått för långt. Varför bryr ni er överhuvudtaget att dom ska komma hit? Kan ni inte låta oss som tycker om dom tycka om dom, och sen skita i om dom kommer hit eller inte? Det är ju inte så att ni påverkas av att dom kommer hit, ni behöver ju inte vara där och se på dom eller hur? Det är så sjukt töntigt så jag vet inte vad jag tar mig till. Jag borde egentligen inte bry mig om er, för ni är så jävla patetiska, men jag måste bara få ut det ur mig. Jag blir så arg. Kan ni inte bara respektera att det finns folk som faktiskt gillar dom och tycker bra om dom? Måste ni alltid göra ALLT för att göra oss sura och arga på er? Ni anstränger er verkligen, ni bryr er nog mycket om oss och tokio hotel för att ni ska lägga ner tid på att göra sånthär. Ni är sjuka i huvet.


Okej, till nästa grej, som var varför jag skulle blogga nu. Jag blev bara så sur när jag såg dendär jävla insamlingen. Åh. Ja, meen.. nu har jag tappat bort mig? vad skulle jag säga? okej, dum fårga att ställa till er men. haha.

Igår så var Sussie här hela kvällen. Hon gick inte hem förns vid 3 tiden, det blev väldigt sent. Vi gjorde fulaste filmen, fyfan vad vi garvade. Men den går inte att spela upp på min äckeldator. Jävla skit säger jag bara! Har prövat lagt in filmer från båda kamerorna, men ingen av dom funkar när man har lagt in dom på datorn.. Suck. Jag blir less när inget vill funka som jag vill!


Jaja, nog om det. Idag ska jag iallafall vara med Bea, har nyss slängt i mig lite lunch, pannkaka, så nu är jag mätt och belåten. Ska in och kolla hur mycket pengar jag har på kortet nu, sen ska jag väl börja göra mig i ordning, sedan fara bort till bea. Inte varit där på hur länge som helt, eftersom jag har haft det med ryggen, och innan de va jag ju så jävla förkyld. Ja, satt så är det, ska fixa det med pengarna nu iaf. Vi hörs :D PUSS


Lots of love from ida

Ovido - Quiz & Flashcards