Alla inlägg under april 2008

Av Ida Åkebrand - 2 april 2008 17:19

bara för att jag har tråkigt vavavava..



i can't control myself. 

Av Ida Åkebrand - 2 april 2008 16:23

alltså, nerladdningen går sjukt segt!


OPEPPPPPPP! 

Av Ida Åkebrand - 2 april 2008 15:55

Baah, skrev nyss ett inlägg så stänger explorer av sig.. dåligt sur man blir. aja skitsamma.. håller på ladda ner en film nu som jag hade tänkt se. Blir som vanligt en lugn kväll, orkar aldrig göra något på veckorna. Skulle egentligen ga tränat men eftersom jag fortfarande är lite förkyld är det nog ingen bra ide. dessutoim är inte mor min hemma heller så då skulle jag fått åka buss och det orkar jag inte , kmr hem så sent då. haha, menmen.. skriver kanske sen :)


hörs.

ida

Av Ida Åkebrand - 2 april 2008 10:09

Datorkunskap måste vara ett av de tråkigaste och onödigaste ämnen som finns. Usch det är verkligen aptråkigt. Jag fattar heller inte vad mna ska göra, som vanligt, så ja. Jag vill bara gå hem nu, har varit så skönt de senaste två dagarna att vara hemma, trots min huvudvärk och halsvärk (säger man så? xP) haha, what ever. det är iaf tråkigt här.. det var väl typ det jag ville komma fram till. Jobbigt att kliva upp är det också, och jag är nervös. jag vet inte riktigt varför, men jag bara är det.


Hur som helst, så borde jag fortsätta med denna skit nu, om jag ska hinna göra något denna lektion. Men näe, usch jag är så opeppad. ;/

Av Ida Åkebrand - 1 april 2008 22:04

Har nyss legat och kollat på 27 dresses, riktigt bra tycker jag! haha, en liten såndär mysig kärleksfilm som man i början fattar vem huvudpersonen tillslut kommer bli tillsammans med. men den var ja, bra ändå =) Nu ska jag sova eftersom det är skolan imorgon.


Godnatt

Ida

Av Ida Åkebrand - 1 april 2008 19:23

Denhär killen är GRYYYM på att spela piano och SJUNGA. Gash jag ryser. Och är det bara jag som tycker att han är lite småsöt på denhär videon? ;) haha. Älskar iaf låten, blir alltid glad av den :)



Av Ida Åkebrand - 1 april 2008 19:14

Jag fick en chock när jag läste det på posh24 =O Hur i hela friden kan man SÄLJA en unge? Hon ville adoptera bort den, men det var tydligen för riskabelt, därför säljer hon den istället? ;S Det låter ju bara ännu sjukare. Nä, jag har aldrig riktigt förstått mig på spears-familjen. Men, man kan ju hoppas att det bara är ett falskt rykte, för det låter ju helt insane, elr vad säger ni?

Jaja, det är väl bara att vänta och se!

(posh24.se)


ciao.

Av Ida Åkebrand - 1 april 2008 18:33

haha, jag blev lite orolig där ett tag, datorn la av som vanligt och skulle börja starta om, sen ville den inte starta igen utan det stog nå bajs om att man skulle sätta in en skiva och sen reparera datorn, så alltså kom jag inte in. Trodde den hade kraschat elr något sånt, men som tur är har jag min duktiga pappa som kom och hjälpte mig med det så nu funkar den igen. Var grymt rädd att mina bilder skulle försvinna, så därför nu medans den lever håller jag på lägga över bilderna på extra hårddisken som vi har. Har dock så jääkla mkt bilder så de tar sin lilla tid. Menmen, jag får hålla ut helt enkelt. Känns ju skönt att veta om datorn kraschar att man har en backup på grejerna.


hur som helst, taxfree tidningen hade kommit hem till oss idag, så jag har suttit och kikat i den. Synd att det nästan bara är sprit och sånt där i som jag inte får köpa x) haha, men det blir nog nån parfym elr något liknande.  

Ovido - Quiz & Flashcards