Alla inlägg under april 2008

Av Ida Åkebrand - 8 april 2008 08:31

Hejhej, är hemma ännu eftersom jag ska till skolsystern halv tio och göra en hälsokoll. Typ snacka om hur det går i skolan, se satt man mår bra och sånt. Få veta att man är överviktig xP haha, närå men sånt liksom. Ska vara där halv tio så ska ta bussen som går ni tio i nio.. Kändes jobbigt att ta den tidigare bussen och sitta och vänta hur länge som helst. men jag hoppas det går bra om man kmr en elr två minuter sent.


Har också fått svar från syon, skickade ett mejl till han igår ju, och jag ska träffa han klockan elva idag. Och om det absolut inte hade gått att söka nu, hade han säkert bara skrivit det. Så jag har lite mer förhoppningar nu, men inte alltför mkt ändå.. jag vill inte bli besviken om det skiter sig. Haha aja, nu ska klicka vidare. Puss

Av Ida Åkebrand - 7 april 2008 21:57

Nu ska jag se på 100 höjdare sen är det sängen. Är nervös inför imorgon vad syon kmr att säga. HOPPAS verkligen att det kmr gå att byta nu när jag har något jag verkligen vill gå. Snälla be för mig mina kära bloggläsare :)


(och till martina; Jaa jag vet, förlåt, men jag måste lyda mitt hjärta. Haha, nä men asså jag vill verkligen in på dehär och inte gå media längre, har ju aldrig tyckt om media särskilt mkt you know. Kmr sakna sönder dig, men vi får ju träffas på helger och sånt istället <3)


AJA GODNATT!

Av Ida Åkebrand - 7 april 2008 20:12

Åh, jag är så less så less på media nu så jag kan spy på alla där. Har länge velat byta, men inte haft en aning om vad jag vill byta till, och nu har jag äntligen hittat ett som skulle passa mig perfekt, så jag har nu skrivit ett mejl till syon och frågat om det är alldeles försent att söka om nu. Jag hoppas verkligen att det på nått sätt ska gå, för jag vill verkligen in där. Verkar jättebra faktiskt, och jag tror att det skulle passa mig perfekt. Men ska inte skriva för mkt och ha för stora förhoppningar, eftersom det trots allt var ett bra tag sen man skulle ha inne ansökningarna. Men men, med lite tur så!


har iallafall nyss kommit hem från träningen, var sjukt skönt eftersom de var så längesen. ska nu hoppa in i duschen, raka mina apigt håriga ben och sedan smörja in mig med härlig body butter. Vi hörs snorungar!

Av Ida Åkebrand - 7 april 2008 17:00

Har precis kommit hem, sitter och poppar musik, fryser och väntar på maten. Varför är det sånt jävla deppigt väder för? Det är helt värdelöst väder vill jag lova er som inte bor i Sundsvall/närheten av sundsvall. Och varför det då? JO FÖR DET SNÖAR?!?!?!?! den 7 april och det snöar? hur går det ihop egentligen? Tur att vi snart slipper detta äckliga sundsvallsväder och kommer till en varm och skön plats istället, så jäkla gött! Snart bara 2 veckor kvar. Wiie! Ja, mer då?


Måndagar är verkligen ASTRÅKIGA, bara tråkiga lektioner och + att man slutar sent. Nej huvva. Det enda bra är väl iofs att jag tränar på måndagar, känns nu som att de var en evighet sen jag tränande, FY på mig. Tränade inte på hela förra veckan eftersom jag var förkyld, men nu så. Ikväll blir det ju friskis som sagt.. Haha, jaja ska gå och äta mat nu, quesadillas med kyckling. MUMMS :D

Av Ida Åkebrand - 7 april 2008 11:38

hejsan hejsan mina vänner, klev idag upp det tidigaste jag någonsin gjort inför skolan, helst på en måndag. Börjar ju tio över tio, men jag sov ju hos Jonna och bussarna från henne går typ 2 ggr per dag, så vi var tvugna att ta en buss som går tio över sju från henne för att ta oss in till Vi (alnö centrum) hon bor ju alltså en bra bit bort från civilisationen. Haha, sen börjar ju hon halv nio, så ja.. Vi åkte iallafall in till Vi, och sen skulle hon till sjukgymnasten. Efter de följde jag med henne på skolan, träffade Nathalie och satt där en stund och snackade tills vi skulle börja. Nu är jag på skolan och har foto, slutar väl om ca 20 min, har lunch då sen har jag två lektioner kvar. Känns drygt eftersom jag är så sjukt trött, men det är bara att härda. Ska träna på friskis och svettis med mamma sen ikväll ska jag.. Hmz, ja det var väl det.. skriver väl sen en snabbis när jag kmr hem :)

 CIAO

Av Ida Åkebrand - 6 april 2008 13:26

hej mina små kycklingar =D Har precis kommit hem från Forsgrens, blev att jag sov där inatt som ni kanske förstår. Åkte ju dit, va där ett tag, sedan åkte vi ut till bommen, träffade elin erik och elisa pratade med dom lite åså, sen runt halv tio åkte vi hem igen för att basta. Men det blev inte förns runt halv tolv vi bastade för Maggan och MIcke hade inte ens gått ner dit när vi kom hem. men det funkade det med. satt där till typ ett elr nått, sen gick vi upp och jag var så trött så jag la mig och sov. Vaknade idag runt halv tolv, satt och såg tv n åså och nu sitter jag här. Ska till Alnö med Jonna snart, så blir att jag sover där inatt. Det jobbiga är att jag börjar tio över tio, och Jonna halv nio, men jag följer väl bara med henne till skolan och väntar tills jag börjar. Så är det.


jag orkar inte mera.. blogga alltså. muahahaha. jag ska pilla lite navel istället. Vi hörs imorn!

Av Ida Åkebrand - 5 april 2008 14:11

nej vet ni vad, nu börjar jag bli less på att sitta här hemma alldeles ensam, därför tänker jag ta en premiärtur med Ulla för iår och köra bort till mitt andra hem, familjen Forsgren. Mmh, det ska jag! Se ya bitches.

Av Ida Åkebrand - 5 april 2008 12:01

är det bara jag, eller är låten "Bleding love" GRYMT uttjatad. Jag HATAR den, den spelas varannan minut på radion. Gash, bort med skiten vet jag! varje gång jag åker bil hör jag dendär jävla låten, kan dom inte komma med något bättre? 

SCHEISSE!


Btw, så har jag fått trevlig info idag om min släkt. En tjej som bor i Tyskland kontaktade mig idag på msn, och det var tydligen en som hette Åkebrand. Min farfar kom på efternamnet åkebrand, och jag visste bara att det fanns vi + några nere i alingsås och stockholm som hette det, men när jag började prata med denhär kvinnan, hon är i 30 års åldern, så får jag reda på att dem är hur många som helst! Hon hennes pappa (min pappas kusin då) och två av hennes syskon + hennes 2 barn bor i Tyskland, och alla heter åkebrand, sen har hon ytterligare 3 systrar som bor i amerika. Och jag fick veta att de var inte bara några få som bor neröver, utan dom verkar vara hur många som helst! Så det har varit riktigt intressant att prata med henne och fått veta lite om släkten. Jättekul faktiskt. Nu är jag nyfiken på att träffa allihopa, kanske dags för en släktträff? haha jaja, nu har man lärt sig något idag också.

NICE

Ovido - Quiz & Flashcards