Alla inlägg under april 2008

Av Ida Åkebrand - 13 april 2008 14:34

Nu är jag hemma igen, blev en lång tur ute i birsta, men nästan inget kom jag hem med. Haha, men så kan det vara ibland. Kände att jag inte riktigt har råd med så mkt kläder och sånt nu innan sommarn. Har mkt som ska spenderas på pecane and love och sen funderar jag på att köpa en ny telefon och en ny kamera. en kamera är ett måste iallafall! Men ja, blev köpt en BH & ett par trosor som hörde till, löparskor, hårsnoddar hårborste. haha ja, npdvändiga saker. kan inte köpa massa kläder nu som sagt. Känns surt, men sånt får man ta om jag ska ha nå kul i sommar ;D haha.


Känns såå bra, för det är massa planeringar hit och dit om resan, och det känns så bra! För man vet då att nu är det verkligen inte lång tid kvar innan vi sitter på beachen i pafos och bara tar det lungt. FAN VA BRA! Haha jaja, jag ska inte tjata ut er (har sagt det många gånger) men jag längtar så sjukt mkt!


Är lite besvärad för jag har taooat bort ett av mina nagellack, till den franska manikyren. Och jag måste ju ha det om de ska bli bra! Hmm? Kanske dags att börja leta efter det. Och nu när jag säger nagellack, kom jag ju på att jag köpte två häromveckan, och dom vet jag inte heller vad jag gjort av! SMART ida, SMART. Aja, det dyker väl upp. Nu ska jag klicka vidare. Puss

Av Ida Åkebrand - 13 april 2008 09:15

Ja, så var denhär helgen nästan över också. Och nu undrar ni väl vad jag gör vaken såhär tidigt? Men visst är jag inte duktig då? haha. Nä, men ska ju upp till birsta med mamma, så då ska vi åka tidigt så det inte hinner bli alltför mycket folk där uppe. Vi är enasmvargar. Haha nä men det är skönt när det inte är så sjukt mkt folk där.


vaknade tidigare imorse av att jag hade haft en sjuk dröm. Minns tyvär inte vad den handlade om, men när jag vaknade då visste jag exakt. Synd det, för jag tro ändå de va en ganska kul dröm. Haha. Jaja, nu ska jag fixa mig iordning och käka frukost och så, sen drar vi iväg! Over and out! 

Av Ida Åkebrand - 12 april 2008 23:11

Blir en tidig kväll ikväll. Ska upp runt nio imorgon för jag och mamma ska till birsta på en shoppingtur. Blir nog bra det. Kan behöva komma ut från huset lite. Haha. ja, men de finns väl inte så mkt mer att säga. Ni får ha en trevlig natt :) God natt!

PaL

Av Ida Åkebrand - 12 april 2008 21:54


Wohoo nice som fan ju, får dra på peace and love för mamma och pappa i sommar =D Hoppas bara Sussie och Josse också får det, för då bär det av dit! Skulle vara så sjukt kul att åka dit, massa bra banmd som ska dit ju, satt ja, de skulle jag inte tacka nej till.


Kent

Mando Diao

The Hives

Hardcore Superstars

Sugarplum Fairy

Takida

Jason Mraz

Lillasyster

Millencolin

Sahara Hotnights

Timo Räisänen

Mustasch

OSV =D=D



Sussie gick iaf nyss hem, hon skulle hem så att hon ha varit hemma någonting i helgen iallafall. Och jag ska hoppa in i duschen hade jag tänkt, kan behövas. Mitt huvud kliar! haha. Jaja, men ska gå och gära det nu på en gång innan det blir för sent. Hörs sen.

Av Ida Åkebrand - 12 april 2008 16:42

jag har en böngel på min nagel, varför?

haha, ja det kan man fråga sig.

vad man mer kan fråga sig är vadfasen jag ska skriva.

vet inte riktigt varför jag gick in här i första taget.

jag har väl nån inre ande som säger åt mig att göra saker.

ja, så måste det vara. för jag har ingen aning om vad jag ska skriva.

nej usch, jag är trött.. Och flummig..

flum, FAN VAD JAG HATAR DET ORDET.

varför använder jag mig av det för?

FY SKÄMS.


OCH JAG BLIR ARG PÅ BLOGGAGRATIS FÖR JAG INTE KAN CENTRERA MIN TEXT! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!

(och då såklart funkar det när jag skrev sådär. hahaha, ja HERREGUD!) 

Av Ida Åkebrand - 12 april 2008 13:54

aaaahchaaaa. blev väldigt sent igår, somnade inte direkt då vi gick och la oss heller, men sånt får man stå ut med. Haha, vaknade idag runt halv tolv, men sussie låg fortfarande och sov så jag ides inte väcka henne. men hon vaknade runt halv ett, så då låg vi och snackade ett tag innan vi orkade dra oss ur sängen. Så ja, vi har väl inte kommit oss i prdning förns nu, eller, vi är inte i ordning nu heller, men vi har iallafall klivit upp och ätit något. haha grattis till oss.


Vad vi ska göra nu har nog ingen av oss en aning om, det märks väl med tiden. Vi har fortfarande en film kvar att se, men ja. Haha. nu ska jag iaf vara lite social. Vi hör ssen! :) 

Av Ida Åkebrand - 12 april 2008 03:43

ojojoj vad klockan har runnit iväg, är den redan kvart i fyra? haha, scheisse. bäst man går och sover nudå kanske, så man kommer upp nån gång imorgon x) haha. god morgon ;D

Av Ida Åkebrand - 11 april 2008 18:39

Alltså jag lovar, skrattar ni inte åt dethär, så har ni fan sämst humor x) SÅ JÄVLA KUL! (det roliga börjar runt 01:50) alltså jag har så jävla ont i magen, hahaha så jävla kul!


Ovido - Quiz & Flashcards