Direktlänk till inlägg 9 december 2007

tråk

Av Ida Åkebrand - 9 december 2007 16:31

usch vad tråkigt jag har.. ingen aning om vad jag ska göra förnått :O nyss suttit och kollat på American pie beta house (american pie 6) och den va väl bra ;P tråkigt bara att det inte är dom gamla skådespelarna. menmen det får man leva med. hmmz, blir nog att vara hemma imorgon tror jag.. måste försöka bli frisk tills onsdag! Men jag kommer komma efter ännumer i foto :O för det har vi på måndagar.. så typiskt.


ååg, gumman.. jag vill inte att du ska må dåligt. Det känns som att jag  bara står och tittar på och inte gör något, och det är asjobbigt. Eller, det som är mest jobbigt är väl att jag vet att jag inte kan göra något, jag vet inte hur jag ska ta mig till för att hjälpa? för det är liksom inte något som jag kan lösa.. det känns förjävligt, jag känner mig som en usel kompis helt ärligt.. men jag hoppas att du förstår att jag försöker göra allt jag kan för det sista jag vill är att mista dig! Du får inte göra något dumt :( Lämna mig inte. du är en av de bästa jag har och jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig. ååh, om allt bara kunde bli som vanligt igen..

  menmen, du vet att jag alltid kommer finnas vid din sida :) BIGLOVE<3


ha de fint.

xOxO idiiis

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Åkebrand - 2 september 2008 16:17

okej, blev inte inaktivt så länge xP haha, men skulle bara säga att nu byter jag bloggisch. (igen :D) är som sagt så less på denna.   har inte fixat designen å de på den andra än, men det kommer så småningom.   ni är nu välkomna till http://idaaakebr...

Av Ida Åkebrand - 1 september 2008 17:29

hallååå bloggen. lite inaktivt nu dårå, kommer det bli framöver också i think. ska byta över till blogg.se för känner att det är trist på denhär och då har jag ingen skrivarglöd. men ja, ska be pappa fixa photoshop på denhär datorn, så att jag kan fi...

Av Ida Åkebrand - 29 augusti 2008 17:14

jaa, så har man klarat av den första riktiga dagen men vanligt schema. har gått väldigt bra faktiskt, och jag tror att det kommer bli skitbra framöver också.   mjaa, det har ju inte hunnit hända så mkt mer idag, eftersom skolan tar upp den största de...

Av Ida Åkebrand - 28 augusti 2008 17:40

well well, sitter och småfryse och känner lukten av pannkaka från köket och känner hungern börja stiga. har varit i skolan hela dagen, slutade vid fyra. haft en massa information om olika saker och så. skit tråkigt, men vad gör man inte.   har också ...

Av Ida Åkebrand - 27 augusti 2008 17:13

yeeah, hemma från det lilla lägret med klassen nu. eller ja, har vart det ett tag men jag har inte orkat slagit igång datorn. har badat, as skönt, sett lite tv och så. var väldigt roligt därute, paddlade kanot, spelade brännboll, fotboll, nattslinga,...

Ovido - Quiz & Flashcards