Direktlänk till inlägg 30 december 2007

orkaaaa

Av Ida Åkebrand - 30 december 2007 17:55

Idag så väckte mamma mig vid ett, var så död så jag visste inte vad jag skulle ta mig till. klev upp iaf och åt frukost. Satt vid datorn och bara degade. Lär ju bli så att jag sitter här resten av kvällen också, och ser en film elr något. K vill att jag ska åka till Bosvedjan och umgås, men det är så jävla långt så jag orkar fan inte. Jag vet, jag är lat, men wtf. Det är långt fan. haha. vill dit, men jag orkar inte. Tragiskt, jag vet, men bussen är så dryg, och den går ändå typ nu så jag hinner inte med den. skulle iofs kunna fråga om skjuts, men ingen kmr orka köra så långt, så det sket sig det med. Haha förjävligt är vad det är! Sen så vill jag nog vara hemma imorgon hela dagen, så jag kan duscha och fixa mig hur länge jag vill. Om jag åker till K så sover jag där, och då vet jag inte när jag kmr hem. Nä, får träffas någon annan gång. Ska sitta och ladda inför imorgon istället, i min ensamhet. Borde städa rummet mitt också, måste ju få bli nyårsfint det med. Men jag orkar inte. Ååååh, jag behöver träna, fan vad opepp man blir på ALLT när man inte har tränat på ett jävla tag. Fittrygggg! Känner mig så omotiverad till allting jag ska göra, så de enda jag orkar göra är att sitta vid datorn eller sova. fuck it, men jag vet inte vad jag ska göra åt saken.. somnade ju sent igår också, vid halv fyra, så jag är allmänt seg och tråkig idag. INTE puss på det. äh, nu ska jag fortsätta att pilla mig mellan tårna. PUSS


Lots of love from ida

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Åkebrand - 2 september 2008 16:17

okej, blev inte inaktivt så länge xP haha, men skulle bara säga att nu byter jag bloggisch. (igen :D) är som sagt så less på denna.   har inte fixat designen å de på den andra än, men det kommer så småningom.   ni är nu välkomna till http://idaaakebr...

Av Ida Åkebrand - 1 september 2008 17:29

hallååå bloggen. lite inaktivt nu dårå, kommer det bli framöver också i think. ska byta över till blogg.se för känner att det är trist på denhär och då har jag ingen skrivarglöd. men ja, ska be pappa fixa photoshop på denhär datorn, så att jag kan fi...

Av Ida Åkebrand - 29 augusti 2008 17:14

jaa, så har man klarat av den första riktiga dagen men vanligt schema. har gått väldigt bra faktiskt, och jag tror att det kommer bli skitbra framöver också.   mjaa, det har ju inte hunnit hända så mkt mer idag, eftersom skolan tar upp den största de...

Av Ida Åkebrand - 28 augusti 2008 17:40

well well, sitter och småfryse och känner lukten av pannkaka från köket och känner hungern börja stiga. har varit i skolan hela dagen, slutade vid fyra. haft en massa information om olika saker och så. skit tråkigt, men vad gör man inte.   har också ...

Av Ida Åkebrand - 27 augusti 2008 17:13

yeeah, hemma från det lilla lägret med klassen nu. eller ja, har vart det ett tag men jag har inte orkat slagit igång datorn. har badat, as skönt, sett lite tv och så. var väldigt roligt därute, paddlade kanot, spelade brännboll, fotboll, nattslinga,...

Ovido - Quiz & Flashcards