Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av Ida Åkebrand - 7 augusti 2007 00:27

Så var man ensam igen då.. Sussie stack nyss hem.. har typ inte gjort nått alls, först satt vi och vänta på Linda aslänge, så kom hon Ricky och Jonna förbi en sväng, men dom for lika snabbt. Grrr.. Sen så orkade vi helt enkelt inte göra nått så vi har suttit och kollat på portfolios som medieeleverna har gjort ;P Trevligt trevligt! :)

Nu ska jag lägga mig och kika på film sen ska jag sova.. eller vet inte om jag orkar se film iofs.. kanske ska lägga mig och läsa istället.. ja så gör jag :D Men först ska jag ha fika.. mmm fika är gott => haha.

Lägger jag mig och kollar på film så kmr jag aldrig vakna imorn och de ska ju va gossväder imorn med, så då måste man ju ut i solen och glassa.. helt klart ;) Måste få lite färg till skolan börja så folk ser att man har varit ute nått! Haha, fast har faktiskt blivit brun bara idag, har märken från bikinin, de ni ;)

Jaja.. nu ska jag stänga av datorn :)


Ida Åkebrand - was it worth it?

Ovido - Quiz & Flashcards