Alla inlägg den 31 augusti 2007

Av Ida Åkebrand - 31 augusti 2007 15:39

Kom nyss hem från skolan.. gaah kmr komma hem såhär sent varje fredag, känns lite jobbigt men det får man ta.

Är hur trött som helst och skulle kunna somna vart som helst.. att kliva upp tidigt på morgonen är inte riktigt min grej, helst inte när man har haft lov i 11 veckor och sovit hur länge man vill.

Imorse klev jag upp kvart i sju, uschusch inte hälsosamt alltså!

Kmr inte ha idrott på GA som det står utan vi ska ha borta på Åkersvik istället så de kmr bli en extra bit att gå. Menmen, då får man lite uppvärmning sådär på fredagmorgonen innan idrotten =P Haha.

Ikväll ska jag bara ta det lungt vad jag vet iaf, kolla på nån film och sooova =D Gud vad skönt alltså.

men det lär väl inte bli som jag tänkt utan de blir massa annat istället.. haha jaja vi ser ju =)

Skriver väl sen.. om jag orkar och har lust och har nått att skriva om :D


puss och smek


Ida Åkebrand - sliten i skiten,..

Ovido - Quiz & Flashcards