Alla inlägg den 19 augusti 2007

Av Ida Åkebrand - 19 augusti 2007 23:55

har nyss kollat på film.. sleepover =P trodde inte att jag hade sett den förut men när jag började kolla så kände jag igen den och kom på att jag hade sett den.. men de va längesen så jag såg den klart ;D haha.

Nu ska jag typ sova, så himla trött alltså x)


Imorn ska jag köpa foppa tofflor x) haha eller ja, inte äkta som jag vill ha, odm är så jävla dyra så dom kmr jag aldrig i världen ha råd med, men jag har hittat ett par fejk som är precis lika sköna som riktiga, inte lika hårda som Lindas xP haha. Inget dumt om lindas, men jaa.. dom var fanimej inte bekväma, och det är ju fan därför man köper dom.. Annars tkr jag dom är grymt jävla fula.. HAHA =P Jaja... god natt!


Ida Åkebrand - Ich schrei in die nacht für dich!

Av Ida Åkebrand - 19 augusti 2007 19:12

haha kan inte få nog av att kolla på videosar på youtube, har nyss sutti och kollat på en massa från shinedown, asså den karln kan verkligen sjunga. Jag ÄLSKAR hans röst, man blir helt till sig i byxorna... hahaha nä okej, inte direkt, men jävlar vad han sjunger vill jag lova =D Och inte nog med det så är dom jävligt bra också =D

Låten på videon är I dare you =) 


 

Och jag och sussie hatr bestämt oss, att om Tokio Hotel kmr till Sverige så ska vi va där även om det så ska vara nere i Malmö! Såå vad säger ni, vi syns där elr hur? ;) Den dagen dom nu kmr hit, om det ens kmr en sådan underbar dag =P haha!


Ida Åkebrand - ett liv utan musik är inget liv!!

Av Ida Åkebrand - 19 augusti 2007 17:51

Ojojoj, svårt att få nog av Tokio Hotel, dom är så grymt coola och dom gör hur bra musik som helst. Det går bara inte att inte tycka om dom! :O

Älskar verkligen Tom och Bill (sångaren, Bill, & Gittaristen, Tom) ! Coolaste tvillingarna ever :D Se bra ut gör dom också ;)


Här är låten Spring nicht från albumet zimmer 483, på det engelska albumet scream är det låten don't jump =)



Av Ida Åkebrand - 19 augusti 2007 16:02

Pjuuh, vad härligt det är att ligga ute i solen! Vaknade vid elva av att Eva knapprade på sin telefon.. Klev upp vid halv tolv så fixade eva iordning sig sen skulle hon ta tio över tolv bussen hem för dom skulle få främmande.

Så vid tolv gick jag med henne bort till busshållsplatsen, så gick jag in och fikade sen la jag mig ute på baksidan och läste och solade, så kom jag nyss in därifrån!

Så grymt skönt att bara ligga där, men det var ett tag där vid halv två som det var fullt med moln, då blev det lite kallt, men jag orkade inte gå in utan låg kvar och efter ca 40 min så var det soligt igen :)

Ingen aning om vad jag ska göra resten av dagen/kvällen, bara ta det lungt tror jag. Vi somnade inte förns vid tre igår så jag känner mig ganska sliten!

Blir väl att bara sitta hemma, eller nått. Det brukar inte bli så så himla ofta, men man vet aldrig ;)


Ida Åkebrand - pretty in pink

Av Ida Åkebrand - 19 augusti 2007 01:20

Kom hem från selånger för ett tag sedan.. började med att jag snabbt slängde i mig mat, gick över till Nathalie och väntade på Andrea, och nästan direkt så skjutsade Laila oss , mig andrea Nathalie och Linnea till Fia, va där och förfestade, drack nån grogg sedan gick vi ner till kvart i åtta bussen och åkte med den in till stan, orkar inte räkna upp alla som var med men de va ett gäng på typ 16 pers :)

Väl inne i stan sprang några och kissade och jag mötte Eva, vi tog bussen in till selånger och sprang runt där och letade nånstans där vi kunde dricka. Hittade nått bord på nån gård som vi satt vid, fick lite cider av Eva sen gick vi vidare, rökte lite och så.. jaa.. vi typ sprang omkring där på området och pratade med massa folk osv.. trevligt men KALLT som fan ;O

Gjorde som inte så mkt mera, stog och snacka med patrik w och bergman och alla en stund sen vid halv ett kom linneas pappa och skulle hämta henne, så tog jag och eva snålskjuts hem av dom :)

Andrea och Nathalie skulle ta bussen in till stan, vet inte vad dom skulle göra därinne men jaja :)

Nu är vi hemma iaf och har nyss fikat, nu ska vi väl bara sitta här och snacka elr nå sånt trevligt :)

På återseende :D


Ida Åkebrand - puss påre!

Ovido - Quiz & Flashcards