Alla inlägg den 23 augusti 2007

Av Ida Åkebrand - 23 augusti 2007 16:04

yeye, finally =D Åkte in till stan med 10 i tre bussen med Nathalie, gick in på pleasure och beställde en tid för att ta hål i naveln. Hade tänkt lördag men då var han inte där han som tar hålet, så det blir på måndag klockan fyra istället ;) Wohooo =D  Åkte hem med mamma för hon skulle precis sluta jobba, så kom jag nyss hem.. haha blev en snabbtur in till staden =P

Kmr nog vara lite smått nervis på måndagmorgon, för det är ju första dagen i skolan, sen så ska jag efter det fara pch pierca mig, hjälp vad läskigt :O Men de kmr gå bra hoppas jag =D haha..


Blir nog att vara med Nathalie ikväll. Vi skulle iaf höras efter vi hade ätit så det lär väl bli att vara med henne :)

Imorgon är jag ensam hemma, mamma och pappa skulle först och käka kräftor hos nå kompisar, sen skulle dom ut på krogen i think. Och daniel och emma ska till emmas stuga bara dom två, så dom kmr heller inte vara hemma så jag blir alldeles ensam =)

Jaja, ska gå och hjälpa mamma göra våfflor :)

PUSS


Ida Åkebrand - yiihaaw =D

Av Ida Åkebrand - 23 augusti 2007 11:16

Njaaa, det gjorde jag faktiskt inte, men det är en bit av en jävligt soft låt =D Vaknade första gången halv sju imorse, hittade inte telefonjäveln så jag fick springa runt i rummet och leta, hittade den aldrig så fick kolla på klockan på i-poden istället =P

Somnade om men vaknade runt halv nio igen.. gaah blir tokig! Seen vaknade jag 10.45 och då klev jag upp och ringde till min jävla telefon som var försvunnen, hittade den i GARDEROBEN, vadfan gör telefonjäveln i garderoben? Asså fan jag är ju senil xP jaja, satt mig här och började blogga också snackar jag med några på msn =) ska gå och fika nu sen ska jag ut i solen =D PUSSS


Ida Åkebrand - Jag får aldrig nog (; !

Ovido - Quiz & Flashcards