Alla inlägg den 16 augusti 2007

Av Ida Åkebrand - 16 augusti 2007 23:26

Har nu varit vaken i ca 36 ½ timme.. känner mig inte dödstrött, men jag somnar helt klart om jag försöker! Ska lägga mig och kolla på csi sen ska jag sova hade jag tänkt.. Ska kanske med Bea och alla till Selånger imorn på dagen :) Så det blir nog trevligt, hon skulle ringa nån gång så bäst jag inte lägger mig för sent då kmr jag väl aldrig upp ur sängen imorn x) haha jaja..

Have a good night!


Ida Åkebrand - schrei!

Av Ida Åkebrand - 16 augusti 2007 22:35

Så har man sett på film med Kerstin.. hon kom hit vid nio tiden kanske, så snacka vi litegrann sen såg vi på Sorority boys, haha så jävla ful film! =P

Roligt att umgås med henne igen ialf, var jävligt längesen jag var med henne hemma, hmm, jaa minns fan inte när det var.. mycket längesen iaf.. haha så kul att umgås med henne för vi håller verkligen på skratta ihjäl oss så fort vi är med varandra.. haha skojskoj :)

Men nu har hon gått hem igen. Jag ska väl gå och sova, eller mjaa inte än. Ska lägga mig och kolla på MTV först =D Och ladda hem ett till album med tokio hotel =D Aja.. Ska göra de nu :)


Ida Åkebrand - don't turn around!

Av Ida Åkebrand - 16 augusti 2007 19:51

Gaah, gittaristen i Tokio Hotel, tvillingbror med sångarn, är väl ändå sjukt söt? =D Älskar verkligen hans utseende, så grymt cool kille ;) Sen är det ju aldrig en nackdel att deras musik är störtskön ;) Älskar låtarna monsoon och don't jump <33 =D


Av Ida Åkebrand - 16 augusti 2007 18:17

Nu kan jag passa på att skriva om igårkväll och inatt. Började med att jag gick över till Nathalie och vid sju åkte vi bort till dyket. Träffade Sussie Jonna och Ricky och pratade med dom ett tag, och efter en stund kom Andrea. Va där, lyssnade på nåra band, men de va inte riktigt nått drag där så det blev ganska långtråkigt! Gick mest runt och frös och hade ont i huvudet, så vid tio åkte vi hem igen, Nathalies mamma kom och hämtade oss och andrea körde moppe hem till sig.

Vi åkte hem, jag sprang över till mig en snabbis och skulle hjälpa mamma med nått men hon hade visst fixat det själv, så jag gick tillbaka till Nathalie.

Kollade på nån sjuk film, satt och asgarvade hur mkt som helst.. Minns dock inte vad den hette men det kvittar ;) Night nånting xP

efter filmen så satt vi oss och snackade, pratade om allt möjligt verkligen.

Sen vid tre gick vi in till bommen en sväng för att få lite luft :) Satt vid lindbloms ett bra tag och vid fyra gick vi tillbaka.. satt oss än en gång och började snacka och så, sen var klockan helt plötsligt sex, och huset vaknade till liv, alla skulle på jobbet hit och dit! Så vi satt oss i soffan och kollade på Lejonkungen, mysig film =D

Låg och halvsov men inte var det lätt att försöka sova.. ibland önskar jag att jag hade jättekorta ben! Haha. Vid tio var vi helt vakna, kollade på tvn, men det tog inte sån lång stund innan vi var halvt döda igen! Gjorde tappert försök att sova men de gick ju som de gick.

Sen så käkade vi rostade mackor och gick till dator, kollade på sthlm live och kollade på massa videosar på you tube. Gick tillbaka till tvrummet coh kollade på happy feet, så jävla söt film :)

Sen nu har jag nästan nyss ätit.. ska lägga mig och kolla på nån film och ta det lungt för jag är så sjukt trött, har ju fan varit vaken sen elva igårmorse! Ohälsosamt! . hahaha.

Jaja.. ska köra bort till familjen forsgren sedan och kolla på kattungen, och fixa en grej :)


Kom ju fram till att jag ska ut på lördagkväll på selånger ändå med alla.. kmr fan må dåligt om jag inte tar mig ut när det väl händer nånting! men imorn får det bli lugnt för mig.. har som sagt inte riktigt råd för det är dyrt att vara på topp. Och om jag ska pierca naveln nu och sen ha pengar till gbg så måste jag spara allt jag kan nu! Ska nog kunna få en hundring till busskortet och en hundring för mat osv sen vi va i Luleå.. Så SÅ fattig är jag ändå inte, har typ tusen nu, sen får jag ju tusen till snart ;) Nä men dehär blir bra de :)

Nu ska jag kolla på film ..


Ida Åkebrand - It's time to take a chance!

Av Ida Åkebrand - 16 augusti 2007 17:11

Sitter och väntar på att Nathalie ska käka.. har nu varit vaken sen elva igår på dagen, eller jaa.. vi slumrade till där vid åtta tiden imorse, men det gick knappt att sova för vi låg nere och trängdes i soffan, så man kan knappt kalla det som sömn, vaknade till hela tiden och hade asont i kroppen för jag låg som en inlaggd sill xP haha.. ska skriva om natten senare, orkar inte nu och nathalie kmr väl när som helst så då måste jag ju vara social med henne :) haha kul har vi haft ialf och suttit och snackat som fasen ;)  Menmen.. skriver som sagt sen :)


Tror jag skippar selånger imorn.. känner att jag inte riktigt har råd.. måste snacka med kerstin om hon skulle vo hos sin farbror i gbg elr inte.. hmm =) Ska på selånger på lördag med Nathalie, m.fl iaf.. blir nog skojsigt.. Aja hska pysa!


Ida Åkebrand - zZzZzZzZ 

Ovido - Quiz & Flashcards