Alla inlägg den 13 augusti 2007

Av Ida Åkebrand - 13 augusti 2007 18:08

I love this guys! =D

Av Ida Åkebrand - 13 augusti 2007 16:03

Nyss suttit och kollat på film.. och nu har jag ingen aning om vad jag ska göra?! Tror jag ska städa i mitt rum.. igen. Asså det blir stökigt hur fort som helst, sjukt. Haha. men jag får väl skylla mig själv antar jag som bara slänger runt grejerna x) Aja.. bäst jag gör det nu annars kmr jag aldrig ta itu med det :) 


Ida Åkebrand - you are the same as me!

Av Ida Åkebrand - 13 augusti 2007 12:39

God morgon? god lunch? =D god dag :) Mamma ringde och väckte mig nyss, hon ville inte att jag skulle sova bort hela dagen även fast de inte är sådär jättebra väder. Men ja, det var väl bra att jag drog mig upp ur sängen, ska gå och duscha nu sen ska jag väl äta nånting.. :) Sen hade jag tänkt lägga mig och kolla på million dollar baby, men de kan jag göra uppe i vardagsrummet för den ha vi på dvd ;) haha wohooo, typ första gången på flera månader jag sitter uppe i vardagsrummet och kollar på tv x)

Och alla jobbar ju, så jag har huset för mig själv =D Greaaat!


Hahaha, visst har jag inte världens sötaste bloggtitel? "Om inte snöret håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre" . Tihi. Det är från Nalle Puh, sweeeet =D haha.

Aja, nu ska jag hoppa in i duschen.. skriver väl sen :)


Ida Åkebrand - Prisoners of today

Av Ida Åkebrand - 13 augusti 2007 00:56

Började med att jag satt här alldeles ensam, så skickade jag sms till sussie och fick veta att alla var nere på nsk för jonna hade nån match, så jag sminkade mig lite snabbt, satt upp håret i en fläta, bytte kläder och drog bort till nsk.. Satt där kollade på jonnas match och sedan åkte vi till ricky. Väl där hände inget särskilt, Linda ville ha godis så kvart över nio körde vi bort till bredsand i hopp om att godisbazaar var öppet, men det stängde nio så vi var lite försena. Körde då istället över till statiol så köpte hon godis där istället. Körde hem till mig, hämtade mitt godis och sen körde vi till ricky och alla igen.

Var där till ca halv elva, då körde dom ut oss från huset för dom skulle "sova", så jag sussie och linda körde hem till linda, satt där och snackade lite skit och kollade på tv, sen nu körde linda ut mig och sussie, så vi körde hem. Nu ska jag smörja in mig med after sun sen ska jag sova :)


Ida Åkebrand - Sweet dreams!

Ovido - Quiz & Flashcards