Alla inlägg den 14 augusti 2007

Av Ida Åkebrand - 14 augusti 2007 23:51

Kom nyss hem från stan, varit och kollat på harry potter och fenixordern med sussie ! =) Den dög väl, inte riktigt så sp'nnande som dom andra har varit, men man ska inte klaga, det är ju trots allt harry potter vi talar om ;)

Nog för att böckerna är 120 tusen gånger bättre, men vafan, skulle man göra filmerna som böckerna skulle filmerna bli 8 timmar långa, och vemfan skulle orka me de? ;P

Jaja, träffade Kerstin på bussen in, hon skulle också åka och se den, med hennes mamma m.fl, så jag satt och snackade med henne, hon hade precis kommit hem från urkult och visby.. riktigt nice =)

Sen när bion var slut, så träffade jag Linnea och stog och snackade med henne ett tag :) Andra gången idag, träffade hon på ica förut idag också, och jag har inte träffat henne sen skåne, lite lustigt =P Inte har jag träffat kerstin sen dess heller.. haha vilket sammanträffande ;)


Åååååhh. Ska tjata på mamma och pappa som fan, måste få följa med Kerstin till göteborg den 22 september!! :O fan vad lycklig jag blir om jag får följa med, hon kanske skulle bo hos sin farbror annars vettefan! Men jävlar att jag ska med annars rymmer jag dit! Eller kanske inte, men ändå.. annars blir jag jävligt sur om jag inte får följa med! haha aja.. får väl ta upp det nån dag här framöver ;)

Nu ska jag sova, eller mjaa.. läsa harry potter :} men sen sova =D


Ida Åkebrand - qjhefpiqawjhgdkjgnfka

Av Ida Åkebrand - 14 augusti 2007 17:19

Mamma väckte mig imorse klockan elva, snacka om att jag var D-Ö-D !

Orkade knappt prata, så jävla trött jag var.. tvingade mig själv upp på benen, tog på mig bikinin och strandklänningen, smsade sussie och gick och fikade.. sen la jag mig ute en stund och solade medans sussie gjorde sig klar.. sen smsa hon mig så cyklade, jaa helt rätt, jag cyklade bort till henne, sen cyklade vi ner till stranden ;)

Kom dit vid halv ett, kanonväder och inte ett moln på himlen. Låg och snackade och bara tog de lungt, gick i vattnet och svalkade av oss, sen vid tre kom Linda till oss :) Låg där till typ fyra, då körde linda hem till sig och jag och sussie cykla upp till sussie igen.. reserverade platser till harry potter och fenixordern, så det blir bio ikväll :)

Har nyss käkat och nu ska jag göra mig iordning, vi ska ta kvart i åtta bussen in till stan för sussies pappa skulle hämta ut biljetterna åt oss :) Nicenice! =D Nu ska jag pysa :) Ha en trevlig kväll ;)


Ida Åkebrand - moonshine fever!

Av Ida Åkebrand - 14 augusti 2007 03:45

Kvällen har varit riktigt mysig.. började med att Sussie och Linda kom hit, så satt vi här ett bra tag och flummade på, eller ja, mest linda och sussie för jag satt vid datorn och kolla massa x) Vid halv tio tiden kanske ? ah skitsamma, då for vi iaf till statiol för linda skulle ha en korv, var där ett bra tag och linda bestämde sig för att åka hem och ha en "datakväll", så jag och Sussie körde hem till henne och skulle baka bulla.. men tyvär så var klockan för mkt, så vi fick baka negerbollar istället.. och såklart hade dom inge kakao, så vi fick köra tillbaks till statiol och köpa de.. tur det är nära iaf =D

iallafall, vi körde till sussie igen och började baka, blev riktigt bra alltså ;)

Gick in till hennes rum och skulle välja film, vilket tog över en timme! Snacka dryga! Bestämde oss för att se without a paddle, riktigt rolig film! Kollade på den, åt negerbollar och drack saft =D Muuums!

Den var slut typ halv två eller nått.. så låg vi och snackade massa.. hur mkt som helst, riktigt skönt att prata ut allt skit man har inom sig =D Så det var riktigt mysigt, sen kollade vi på piercingar och så kolladejag på klockan och såg att den va halv fyra :O Shit , vi hade suttit där och snackat i över två timmar, hahaha roligt.. så jag körde hem och nu har jag varit och kollat på piercings och grejer igen. och nu är klockan halv fem.. glömde bort bloggandet litegrann när jag börja kika på piercings.. ska lägga upp en bild imorn på en assöt navelpiercing jag hittade =D Aja..


Ida Åkebrand - Tieeerd!

Ovido - Quiz & Flashcards