Alla inlägg den 30 augusti 2007

Av Ida Åkebrand - 30 augusti 2007 19:32

 


Mjaaa, nu sitter man här igen då.. hann bara blogga lita snabbt imorse om gårdagen.. Orkade aldrig he på datorn utan jag la mig och sov typ kvart i tio. Grymt skönt, men det är så himla konstigt, det spelar ingen roll om jag sover 5 timmar eller om jag sover i 10, när jag kliver upp tidigt på morgonen är jag ändå JÄMT lika trött. Varför är det så?

Har fan funderat på det hur länge som helst, men kommer fan inte på nått vettigt svar!


jaja, slutade ganska sent idag, 10 över 4, drygt som fan.. men jag måste väl vänja mig för så kmr det ju vara ett bra tag framöver.

Är iaf GRYMT nöjd med klassen, helt klart hur bra som helst så det är ju en himla positiv sak med skolan :)

För övrigt är det väl okej, vi har inte börjat på allvar ännu men vi hade våra första medie lektioner och det kmr bli jävligt skoj =)

Brorsan har till och med blivit trevlig, nånting måste ha hänt, han kanske ramlat ner för trappen eller nått? För idag när jag kom till skolan, så pekar han på mig och säger till en av sina kompisar "där är min syrra" och ger fram ett litet leende. Mjaa, han kab vara riktigt gosig ibland min bror, men för dte mesta vill man bara dräpa honom =D Haha, men sen kom lotta (lärarn i grafisk) så säger han till henne också att jag är hans syster. 10p till broder daniel =D


När jag kom hem så slog jag på oc och har suttit och kollat på det, kom fan inte hem förns typ fem så jag hann bara se typ 1½ avsnitt innan det var mat. pannkakaaaa. Less på det men det går ju i.. Måste ju som sagt äta så de är väl lika bra att äta då ;) haha.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, kanske fortsätta se oc eller bara sitta och göra inget alls.. är trött som tusan iaf så jag vettefan!


Aja, nu börjar det bli onödigt långt detta inlägg så jag avslutar här så hörs vi =D


kramkram!


Ida Åkebrand - I can do this, i KNOW IT!

Av Ida Åkebrand - 30 augusti 2007 09:06

Stack till skolan, va där till typ 10 över tre, gick ner på stan och köpte en sjal och hoppade på bussen med Sussie =)

Ringde till Bea som jag hade lovat hon svarar och säger att dom är inne i stan, som tur va hade inte bussen farit iväg ännu så jag kunde hoppa av den och gick till dom. Dom handlade kläder till Tommie för han ha växt ur alla sina gamla =P haha.

Åkte hem till Bea va där sen for vi på cirkusen i kvissle xP hahaha, tommie som ville dit ju =D

MEn träffade på ricky och jonna så jag och bea satt med dom =P haha yeeah cirkus for life x)

Nä men de va ganska kul.. höhö.

Ska gå till bussen nu för den går ju tjugo över =)

Skriver väl sen kanske =)


Posss


Ida Åkebrand - orkaaaa.

Ovido - Quiz & Flashcards