Alla inlägg den 18 augusti 2007

Av Ida Åkebrand - 18 augusti 2007 18:19

Sådärja, så var man klar för kvällen! Ska bara slänga i mig lite mat sen går jag över till Nathalie sedan beger vi oss till Fia. Blir nog skoj kan jag tänka mig =)

Känner mig på bättre humör nu än vad jag var förut då jag skrev om kvällen, nu är jag mer pigg ;D

Ska möta Eva i stan sen innan vi åker vidare till selånger, så ska hon följa med mig hem sen och sova här :)

Nu ska jag skynda mig!


Ida Åkebrand - hurry up ;)

Av Ida Åkebrand - 18 augusti 2007 16:28

Ahaaa, nu känner du dig lite avis vavava?! Tänkte, jag har ju liksom snyggaste brännan! NOT! hahaha, tog av mig banden idag från lulekalaset och skåne, ser ju förjävligt ut! x) Det mesta blev till då jag var i skåne, =D haha men lite personligt är det iaf ;) Nu blev det lite ljust på bilden av blixten, men what ever =D


Ida Åkebrand - OYEEEE!

Av Ida Åkebrand - 18 augusti 2007 15:54

Yes, nu är det klart, mamma ska betala jackan åt mig =D så jävla gött för nu kmr jag ha råd med dom andra kläderna själv :D tacktacktack mamma , you're simply the best =D Den är så himla fin, precis en jacka jag länge velat ha ! =)


Ikväll så blir det som sagt selånger.. Eva ska även följa med oss, iih ska bli så kul, inte varit med henne på evigheter! Träffade henne igår på selånger när jag gick med maggan och tommie, men jag snackade bara lite snabbt med henne :) Så nu ska hon kanske komma hit först, och sen far vi till F om det nu blir nått där, om inte det så möter vi henne på navet istället. Sen ska hon nog med mig hem och sova här.. om hon fick för sin mamma och pappa för dom kommer hem från sthlm idag :) menmen vi ser väl hur det blir med den saken. Nu ska jag lägga mig ute på altan och läsa lite =)


Ida Åkebrand - tack gud.. eeh jag menar, tack MAMMA =D( och ne, min mamma är inte gud, men ibland är hon min gud, dock inte alltför ofta) x)

Av Ida Åkebrand - 18 augusti 2007 12:44

Min mamma är bäst =) Sitter i köket på bärbara och kollar i h&m katalogen med mamma, eller ja, hon va här för ett tag sen nu är hon och dammsugar däruppe :) men jaa, till ämnet, det verkar som att jag ska få några av kläderna jag vill ha, av henne =D Satt och visade allt jag ville ha och hon höll bara med och tyckte det var snyggt och sa att vi kunde beställa det =D Så det verkar som att hon kmr hjälpa till att betala kläderna ;) YES!! :D

Blir perfa detta, nu är jag glaaad. Det enda som återstår är att verkligen beställa dom och inte vänta för länge, för då tar dom väl slut eller nått sånt störande =P jaja, bara jag får jackan så är jag nöjd, och dom brukar hon betala åt mig så det lär hon väl göra nu också.. då blir det inte så dyrt för mig i slutändan ;) yeeaaah!


Nä, nu ska jag gå till mitt rum och kika på en rulle.. i think. Hum, jaa, vet inte vad  jag annars ska göra, så jag får bara ligga och slappa idag till vi sticker ut ikväll :)

Meen, jag updaterar as you know ;)


Ida Åkebrand - ey, dude!

Av Ida Åkebrand - 18 augusti 2007 11:41

Kunda knappt somna igår heller..även fast jag låg och läste ett bra jävla tag! Jag blir inte riktigt klok på mig själv, vad är det som händer, varför jag kan inte sova? =O Och nu vaknade jag för ca en kvart sedan, trodde att klockan skulle vara jättemkt, men den visade sig ju bara vara halv tolv. Sicksick. Kommer vara trött ikväll känns det som, och jaa, jag kmr kanske inte ha så himla kul. Känner mig inte så pigg på party.. med eller utan sprit. Men som sagt, om jag inte åker dit kmr jag bara sitta hemma och sura över att jag sitter hemma x) Så det är lika bra att jag drar tummen ur arslet och går ut. menmen, nu ska jag gå och käka.


Ida Åkebrand - slutet, är alltid början på något nytt.


Av Ida Åkebrand - 18 augusti 2007 00:47

Jag blir galen!! vill ha domhär kläderna så jävla mkt! Gaah vad snyggt, verkligen! Helst jackan, gud vilken skönhet och den SKA BLI MIN och det är jag stensäker på!! Annars vet jag inte vad jag gör ;P

Synd att jag är en fattig femtonåring som inte "tjänar" mer än barnbidraget varje månad! Hur sjutton ska jag ha råd i vinter? ;O Helst om jag ska till gbg nu i september och ta hål i naveln när som helst! Nä usch, dethär är första gången i mitt liv som jag verkligen känner mig FATTIG. Och när jag äntligen hittar något jag vill ha, så är jag sågott som pank! Eller nä det är jag väl inte, inte än.. men när jag har gjort det jags ka kmr jag bli det, och då blire inga kläder inte nejnej.. Nån som har lust att sponsra mig kanske? Nähä, fan va snålt =D haha! Nä men what everm shit happends.. får väl prioritera bort det som är minst viktigt, vilket enligt mig = INGENTING! jag kmr bli störd . Har räknat ihop att summan av allt detta slutar på 1987:-, och det kmr jag fan aldrig ha råd med.. Men får somsagt prioritera bort något, och köpa det senare ;) jaja de löser sig alltid, kan säkert få lite sponsor av mamma, det brukar ju inte vara SÅ himla svårt ;) Menmen.. nu ska jag sova. Nattnatt!



Ida Åkebrand - grrrr!

Ovido - Quiz & Flashcards