Alla inlägg den 28 augusti 2007

Av Ida Åkebrand - 28 augusti 2007 21:20

Kom nyss hem från ricky.. har varit där med sussie typ =P elr ja, alla va ju där men ja :D haha skitsamma...

svinkallt att köra kan jag lova er, händerna höll på att dö för jag hade glömt mina vantar xP

har inte så mkt att säga, gjorde inte så mkt där alltså.


Vill att mina kläder från h&m ska komma.. beställt jackan en cardigan och ett linne.. imorn är det 10% inne i butiken så jag tror jag ska dit efter skolan och åka hem med mamma och pappa.. får se om jag hittar nått. skulle vilja ha en sjal, och en t-shirt jag hittat där men vi ser väl imorn hur det blir ;)

MÅste köpa nya jeans också, kmr fan inte ha råd att leva... daaamn!


Aja, nu ska jag gå och fika.. måste ju äta mkt nu när jag nyss har tagit hål i naveln, fåt inte fuska!! Aja men jag skriver imorn =)


kisses from ida


Ida Åkebrand - what a beautiful soul.

Av Ida Åkebrand - 28 augusti 2007 13:12

Kom nyss hem från skolan.. inte gjort särskilt mkt idag heller, gått igenom en massa och typ fått scheman åsånt =) fått massa papper som man jämt får när man börjar skolan ;P

sen hade vi nått uppdrag vi skulle göra typ knäppa kort på massa saker och ställa frågor osv :)

sen efter det slutade vi, så vi tog fem över halv ett bussen hem och jag kok nyss innanför dörren :)

Imorn börjar allting på allvar, då ska vi börja ha riktiga lektioner åsånt =) Mjaa, nu ska jag käka nått sen ska jag se på oc :D


puss på mun


Ida Åkebrand - Gaaah!

Ovido - Quiz & Flashcards