Alla inlägg den 26 augusti 2007

Av Ida Åkebrand - 26 augusti 2007 21:57

Har suttit och kollat på pledge this. Även fast alla har varnat att den är värdelös, måste man ju kolla och få en bekräftelse, och JA den var värdelös.

Seriöst, vem fan gör en såndär dålig film? Hmm.. jaja what ever, man måste ju se den bara för att Paris Hilton är med i den, och än fast alla sa att den var värdelös hoppades man bara att dom hade dålig smak och att den faktiskt var helt okej. Men nejnej, denhär gången hade dom rätt, faktiskt. Sen var INTE bra (;

Men, om ni är som jag, lyssna inte på vad jag säger, utan se den själv och avgör ;P Ni kmr antagligen tycka den är kass, men ändå känna en lättnad att ni såg den ändå, för annars kmr ni gå och fundera över om den va bra elr inte.. haha nä nu babblar jag på alldeles för mkt. Gör vad fan ni vill vettja =D


Jag ska iaf lägga mig i sängen och läsa lite.. har nyss dyschat och fixat naglarna, satt iofs och gjorde naglarna under filmen, kolsvart i rummet, så det blev aningen skelt, men de orka jag inte bry mig om nu xP

Har fortfarande inte bestämt vad jag ska ha på mig imorn, så de får bli ett problem då :) Ska gå härifrån 10 över 9 imorn bitti och ta 20 över 9 bussen till skolan. såå det blir väl att kliva upp typ halv åtta? Vet, låter tidigt, men jag kommer ändå springa som en galning sista sekunden och äta på en macka medans jag fixar till något.

Kommer byta kläder sjutton gånger, om de ens kmr räcka, och fixa med håret tjugo år.. Elr okey, nu överdrev jag aningen, men det är lika bra att ha god tid på sig så man inte känner att man måste stressa.


Just ja, tessan ringde förut. haha alltid lika kul att prata med henne.. Snackade om en viss greeeej, nana ni får icket veta vad :)

Hade inte hennes nr på telefon, så jag undrar vem det är som ringer men svarar som vanligt

"hallå?"

"ja hej, det är therese"

jag funderar en bra stund men svarar tillbaka,

"eh. hej"

tänkte att det var någon som hade ringt till fel ida elr nått, för inte känner jag någon vid namn therese inte (hmm?xD) . Och känner inte igen rösten heller.

"men det är Therese.."

"???????*skratt*"

"TESSAN.. tessaaaan!"

"Jahaaaaaaaaaaaaa. HAHAHA HEJ =D"

urk, jag är verkligen inte smart ibland, alltså fan xP hahah, hon heter ju TESSAN inte THERESE. Intefan tänkte jag så långt eller x) haha tokigt de kan bli, jaja.. nu är det bäst jag pyser så jag orkar upp imorn bitti :)


PÖZZ


Ida Åkebrand - beautiful girls.

Av Ida Åkebrand - 26 augusti 2007 17:04

Jag har ingen jävla aning om vad jag sa ha på mig imorn :O Det verkar som de ska bli kallt så jag utesluter leggings och shorts och sånt, det går bort.. Så jag måste ha jeans, men jag har inga att ha .. så jävla surt. Eller mja, jag har ju några, men då ska man ha nått att ha till, men jag har inga snygga linnen alls som skulle kunna passa till jeansen..  grrr..

ja ni har förstått rätt, det är nu ni ska tycka SYND om mig ;'(

kmr väl bli typ mjukisbyxor.. NO WAY!

nä men seriöst, vadfan ska jag ta mig till? ;| thi's is not going well.

måste söka igenom garderoben en gång till och kolla så de inte va nått jag missade i farten, annars får jag springa naken ;P


Ida Åkebrand - fuuuuuuuuuuck off!

Av Ida Åkebrand - 26 augusti 2007 15:14

Kom nyss hem.. har varit i birsta med mamma en sväng.. vaknade vid tio, men låg kvar tills kvart i elva, gick då upp och kollade på friidrotten och åt frukost, sen skulle jag följa med mamma för hon skulle köpa en bäddmadrass till min säng, så vi åkte på jysk, men vi var tvunga att beställa den så jag kmr få den nästa torsdag :) Skönt, äntligen en normal säng =D haha.

Efter de fortsatte vi mot birsta city, gick in på h&m för jag skulle kolla grejerna, men hittade inga av kläderna jag ville ha, så vi ska nog beställa dom ändå.

Om jag hinner imorgon så ska jag in på stan och kolla efter skolan :)

Träffade Jonna och Ricky när jag var inne på din sko också, hahaha jag höll på ta dö på na. Kom bakom henne och sparkade henne i röven, fan va hon flög.. hahaha roligaste jag sett xP

jaja, nu vet jag inte vad jag ska göra, sitta här eller se tvn eller nått sånt. Gaaaah skola imorn ju.. sjuukt jobbigt ;P men de blir säkert bra ändå =D

Mjaaa, har inget mer att säga.. skriver väl sen ;)


PoK


Ida Åkebrand - everybody hurts sometimes

Av Ida Åkebrand - 26 augusti 2007 01:34

Oja att jag är.. så himla sugen på max ;O gaah... haha .sitter hemma hos sussie, linda har varit här också men hon drog hem för ett tag sen.. ingen aning om vad som ska hända härnäst.. har suttit och halvkollat på nån film på femman, usch dom var riktigt jävliga mot pojkstackarna! Menmen.. den va inte särskilt bra, bara hemsk, alltså inte en skräckis, dom gjorde bara sjuka saker mot små barn.. mjaa.. haha den håller fortfarande på, brad pitt är med i den, gaash han är inte ful han ;D

sussie ligger och sover? nä okej inte riktigt men hon la sig nyss under täcket, osocial jävel :O hahahaha närå...... lustig jag är idag. xD

eller kanske bara trött ?

Hade tänkt sticka hem sen och kolla på friidrott klockan tre, men jag vet fan inte om jag orkar vara vaken så länge, just nu skulle jag kunna däcka vart som helst.. eller kanske inte riktigt men nästan iaf :D gahahaha, nä nu ska jag hem och siva, sussie ligger och halvsover så kanske ska låta henne göra det då =D


PUSS&SMEK


Ida Åkebrand - last night.............................

Ovido - Quiz & Flashcards