Alla inlägg den 10 augusti 2007

Av Ida Åkebrand - 10 augusti 2007 23:59

så ska du se jag vaknar till.. ge mig en öl så gör jag vad du vill, lalalala (8) jag och sussie. ojojoj vilka sångfåglar vi är alltså. men jag tror inte att det uppskattas av folket runtomkring, dom ser ganska så störda av de xP gahaha. men what ever, vi sjunger jämt det är ju trevligt.. eller inte :D ahha what ever vi störs inte av det iallfall så jaa :D gahaha.


Är hos Ricky nu ialf.. just  nu är det bara jag och sussie som sitter här, dom andra sitter i vardagsrummet och pratar, tror inte jonna mådde så bra ;/ Stackarn!

ska väl hem snart om hon mår dåligt då, kanske lika bra det.

regnar ute gör det också, så de känns inte så kul att bege sig ut i regnet igen. Usch jag HAATAR verkligen regn, det gör mig på dåligt humör.. Men nu när jag är innomhus så ör jag på topp =D Haha jag känner mig så himla partysugen, kanske bara för att jag vet att snart så är det skola igen ;O

Men ja, måste bli nå ferre innan skolan ialf, de kan ju inte vara omöjligt ellur? ;) Jaja vi ser väl =D


Förut ikväll så satt jag och Sussie hemma hos henne.. och hon löste en såndär kub med flera plika förger.. ja men ni fattar säkert, man ska snurra på dom så alla sidor blir hela.. aja what ever, sen kom rikcy jonna och linda också, så satt vi där och diskuterade massa, dom tyckte tydligen att 56 tusen i månaden var LITE, OMG . hahaha aja stack ut sen ialf, for till skolan och gick upp på taket pch muppade x) busigt värre.. haha.

sen när vi stog nere vid mopparna så kom det nån gubbe och frågade om vi kunde sälja en cigg åt han x) Seen så körde vi bort till kyrkmon, jag och sussie satt?! oss i rutschkanan, lite trångt men de regnade inte på oss ialf =D Sen stack vi därifrån till Sussie igen, hämtade jonnas telefon, sen drog vi hit i regnet.. regnade som fasen alltså. grr! så nu ska vi väl snart hem igen, elr nått.. haha vi får se vad vi orkar.. hare gött så länge så hörs vi imorn ;)


Ida Åkebrand - kanske i ett annat liv.. när vi har blivit fikusar.. :)

Av Ida Åkebrand - 10 augusti 2007 16:26

Fuck fuck fuck fuck... vad jag saknar att prata med dig.. Jag kmr fan aldrig förlåta mig själv för det jag gjorde mot dig.. mot oss. Det var så himla bra innan och vi snackade verkligen om allting och jag var så sjukt glad att jag hade dig. Sen blev allting bara så jävla fel, och jag insåg inte förns efteråt att du inte var mer än en jävligt bra kompis för mig, och du hade mer känslor för mig därför blev allt så jävla konstigt.

Men du måste alltid komma ihåg att du alltid kmr ha en speciell plats i mitt hjärta, för du ÄR en så sjukt underbar människa, och du är fan inte värd det jag gjorde. Så jag förstår att du aldrig mer vill prata med mig, och det gör så jävla ont att veta att jag förstörde allting. Skulle jag få en önskan skulle de va att det skulle bli som vanligt igen, men jag vet att de förblir en dröm. DU är världens bästa-- förlåt.


Ida Åkebrand - i'm so fucking stupid!

Av Ida Åkebrand - 10 augusti 2007 15:59

Oyee, kom nyss in. Har legat ute i solen och glassat, sjukt skönt.. Men det dumma var att jag inte tog mig utanför dörren förns typ två, så solen var inte särskilt stark så jag lär knappast ha blivit brunare. Jaja, jag har ju legat ute iallafall och inte bara suttit inne och degat, det är en bra sak =D


Blir att hitta på någt med Sussie ikväll.. Vad har jag inte en blekaste aning om, men det löser sig alltid :) Lär väl bli som vanligt att vara med resten av mupparna, om Jonna och Ricky inte är på Alnön såklart!

Aja, tänkte ta några bilder på mig i den nya hårfärgen, men när jag orkar de de är en helt annan historia x) Ni måste ju få se hur sjukt blond jag har blivit, och ljusare ska de bli ;)

Måste bara snacka med Maggan om färgen jag skulle få av henne, elr ja, blir väl hon som lägger in den och gör en slinga åt mig, men måste snacka när det blir ;P Lär bli alldeles innan skolan börja skulle jag kunna tänka mig, så jag är extra klaschig då, haha !

Jaja, ska gå och fixa mig och ta på mig kläder, (nej, jag är inte naken, jag har bikini på mig!!). HAHA!


Ida Åkebrand - Different girl!

Av Ida Åkebrand - 10 augusti 2007 13:13

Kvar tills skolan börjar... gaaaaah det är hur lite som helst ju! Vill inte vill inte vill inte! USCH jag hatar skolan, meeen jag antar att vi alla måste genomlida den ;(

Elr måste och måste, gymnasiet är ju frivilligt, men om man ska bli nått så är det bäst att gå där.. Haha! Det är ju samma sak för alla så jag ska väl inte klaga.. Men de går som inte nå bra för mig för jag vill verkligen inte.. Vill ha längre lov!! Jaja.. skitsamma det är ju som sgat likadant för alla, och vu kan ju vara glada att vi fått extra långt lov redan. Börjar ju inte förns den 27;e och vi slutade den 8 juni, så det blir fan 11 veckors lov ;) Gött naaanting!


OOh nooo! Fuck, nu ser jag en hemskt jobbig sak, alla bilder som jag har raderat, som jag trodde skulle stanna kvar på bloggen, ÄR BORTA! :O Shit, det står "bilden kan inte visas" på dom. fanfanfan.. det betyder att jag MÅSTE beställa fler bilder för jag vill ju ha kvar dom som jag har lagt upp!

Nä dethär tycker jag var riktigt DÅLIGT för det heter ju bloggaGRATIS då ska ju ALLT vara gratis annars är det ju inte gratis!

Nää, FUCK U bloggagratis!


Ida Åkebrand - värdelöööööst!

Ovido - Quiz & Flashcards