Alla inlägg den 12 augusti 2007

Av Ida Åkebrand - 12 augusti 2007 17:54

Har nyss suttit och kollat på film :) Get over it dårå (: Haha. fulast x) Men den dög.. är fan hungrig, när är maten klar? Gaah :O Haha.

Hmm, vet fortfarande inte vad jag ska göra sen, orkar fan inte sitta hemma, x) Hoppas nån vill hitta på något med mig, men det tro jag väl :D De bruka inte va några större problem med det ;P haha.


Måste fan fixa naglarna ser jag. Allt nagellack har typ försvunnit, så får fixa de nån gång.. när jag orkar xP Ha nått manikyr grejs från depend, kanske inte så bra men det blir hyffsat fint ialf, och dom blir starka och går inte av lika lätt. En bra sak :D haha.

Sen måste jag färga ögonbrynen och ögonfransarna också, hmm jag har ganska mkt att göra ändå om jag inte är med någon.. äh.. nu vare mat..


Ida Åkebrand - Bad seed

Av Ida Åkebrand - 12 augusti 2007 15:30

Orkar fan inte städa mina garderober idag.. har fan bara suttit här hela dagen, så jävla surt xP Men skönt har det varit, och nu ska jag lägga mig och kolla på nån film hade jag tänkt.. och tjocka mig med goodis =D

Nästa vecka ska jag börja träna också, springa u know ;) Måste fan få upp kondisen för den är verkligen usel, och om jag fortsätter såhär så är jag smällfet till vintern! Såå, dethär blir sista godispåsen jag får njuta av på ett bra tag. Ska verkligen försöka att INTE äta godis, eller ja, en godis NÅN gång kan man ju äta, men inte ofta.. Så jag hoppas jag kan hålla dethär, och verkligen springa några ggr i veckan! Men så fort jag börjar få upp kondisen så blir det ju lättare och lättare ju mer man springer, så jag får väl kämpa mig igenom dom första springturerna ;D Har ju ganska lätt att få upp kondisen så de borde inte vara nått problem.

Sprang ju typ två gånger i veckan förut innan sommarlovet, men så fort vi hade haft statiol slutade jag. Ingen aning om varför.. så nu är det bara att börja om igen ! ;) Menmen.. i can do it!! :D

Nu ska jag ialf kika film ;)


Ida Åkebrand - Ett steg i taget!

Av Ida Åkebrand - 12 augusti 2007 15:29

Wohoo, Malin min kära bardomsvän fyller 18 idag. Så GRATTIS GRATTIS GRATTIS från oss alla och ha en kanondag. Ta de lungt ikväll ;)



Av Ida Åkebrand - 12 augusti 2007 13:08

Har nyss vaknat och ätit.. frukost? Lunch? äh vafan man nu kan kalla det. har ingen aning om vad som händer idag.. Tror jag ska spendera lite tid för mig själv och städa mina garderober och byta sängkläder i sängen osv :) Kolla på nån film och bara ta de lungt. Det låter riktigt bra, lyssna på goomusik och bara njuta av livet, eeh? =D hahahaha.

Jaja, till kvällen lär det väl bli nått annat, för då kmr jag inte orka sitta ensam hemma. Jaja, uppdaterar senare.


Ida Åkebrand - I have shoe's on the wrong way

Ovido - Quiz & Flashcards