Alla inlägg den 9 augusti 2007

Av Ida Åkebrand - 9 augusti 2007 23:39

God dag?! natt.. ja wtf =D Nyss sett nån film på femman, uptown girls tror jag den hette? Var på alnön hela dagen tills vid halv sju, kom hem sju och stack direkt till Bea, så jag ha varit där resten av kvällen sen nu stack jag hem sista reklamen på filmen och såg klart här hemma :)

Så nu ska jag se på CSI hade jag tänkt, sen sova, myys!


Mamma och pappa är hemma igen.. dom kom nångång ikväll, dom va ialf hemma när jag kom hem från Bea. Nicenice.

Har då inte gjort nått särskilt medans jag varit ensam.. har knappt varit hemma något :P


Oooch jag färgade håret idag.. så nu är jag riktig blondie xP Så nu blir det nog en turkos slinga i håret, inte en rosa som jag sa förut.. den ska jag ha när håret är riktigt ljust, nu är det inte nog ljust.. Grrr! Men men what ever, jag hinner väl med det också, jag ska ju inte dö än får vi hoppas ;) Haha! Jaja ska draaa..


Ida Åkebrand - ida goes bloooondie.

Ovido - Quiz & Flashcards