Alla inlägg den 20 augusti 2007

Av Ida Åkebrand - 20 augusti 2007 16:00

Jaha, vad ska man hitta på nudå? tog moppen ut till löran, satt där och bara samlade mina tankar och tittade ut över havet, sjukt härligt att vara där alldeles ensam och bara tänka lite!

Körde tillbaka och gick in på ica och köpte en fridatidning och choklad, Tessan satt i kassan så jag snackade med henne litegrann.. den andra veckan i skolan så är det intagningar till vigor.. hahaha fan jag kmr dö om hon föreslår mig.. då dödar jag henne =D haha nää okej kanske inte, men ändå =D

Iallafall, efter jag hade vart där så körde jag vidare bort till skoaffärn så köpte jag skorna och sen gick jag och solade (a) haha grymt skönt var det (;

åt för typ en timme sen och satt och läste i frida;n =) Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra.. Funderar på att lägga mig ute på altan i soffan och läsa lite Harry Potter ;) det lät grymt skönt.. såå jag tror jag ska gå och göra det :)


Ida Åkebrand - out of my mind

Av Ida Åkebrand - 20 augusti 2007 12:47

nämen god morgon allihopa =) Vaknade kvart i tio första gången idag, men jag orkade inte kliva upp så jag somnade om, och vaknade typ halv elva.. men var fortfarande för trött så jag klev upp när klockan var tolv :)

Nu har jag suttit och kollat massa på datorn så nu ska jag gå och äta lite sen ska jag fara och köpa "foppatofflorna" inne i bommen =)

sen vettefan vad jag ska göra.. det är ju molnigt ute så det blir inge solande x( Aja de löser sig alltid =D


Ida Åkebrand - Schrei so laut du kannst


Av Ida Åkebrand - 20 augusti 2007 01:35

jag har seriösa problem x) jag borde gå och lägga mig, men jag ORKAR inte, hurfan går det till? kan man verkligen vara så jävla lat att man inte orkar gå två steg och däcka i sängen? Tydligen så kan jag det =D

Tror det är alla på msn som håller mig kvar, dom borde skjutas.. okej, nu var jag lite hård.. dom vet ju inte ens vad dom gjort för fel. dom vet inte ens att dom GÖR nått fel.. och jag bara skriver på som en jävla galning.. som en tjattertant =D säg nått förhelvette "hållkäften kärringjävel".. men folket kanske uppslattar en glad femtonårig tjej som är övertrött och blir alldeles till sig? :D Jag tror nog de.. så måste de vara.. annars hade dom inte skrivit till mig.. nä, nu ska jag sluta tänka. det brukar sluta illa när jag tänker på mkt.. hmm?! :D


på tal om ingenting, så har jag läst ut nyckeln till sanningen, den andra boken i triologin av nora roberts. riktigt spännande, nu ska jag bara köpa den trejde sista boken så jag får veta vad som händer. Jag kmr sakna böckerna när dom tar slut.. eller egentligen inte blckerna, men huvudrollerna.. jag lever mig in i böcker sjukt mkt. men jag älskar att läsa, allt mellan himmel och jord, och nu har jag kommit in till en fas där jag inte gör annat än läser.. eller okej, nu ljög jag.. men jag läser riktigt ofta nu jämfört med jag har gjort dom senaset åren.. när jag va liten läste jag dag ut och dag in.. men de ändrades när jag började på högstadiet och nu märker jag att jag riktigt har saknat de :D

jaja kalla mig tönt, gör de ni.. i don't care :D


gahaha...ida åkebrand, 17% fjortis.. det är fanimej inte mkt.. gjorde nått jävla test HÄR teste du med ock kommentera vad du fick ;)


Nä nujävlar ska jag sova. måste lyfta mitt feta arsle från stolen och slänga mig i sängen!


Ida Åkebrand - i don't like your perfect style!

Ovido - Quiz & Flashcards