Alla inlägg den 11 augusti 2007

Av Ida Åkebrand - 11 augusti 2007 23:49

Har varit med Bea hela dagen/kvällen.. körde bort till henne och va där ett tag, sen körde vi hem till mig, så skjutsade Daniel oss till godis bazaar (stavning?) så köpte vi lite godis, åt middag, la oss och tjockade ch kollade på she's the man x) haha så jävla bra film lessnar fan aldrig xP

Iallafall, vi satt vi datorn en stund, sen skjutsade jag hemm henne tio, så åkte jag hit till Ricky där Jonna och han var, sen efter ett tag kom Linda och sussie också.. myys. Suttit och kollade på crocodile dundee och nu var det nån annan film som var efter.. haha den är helt sick men wtf den var rolig så vi sitter och skrattar iaf ;P

Ska väl hem sen och sova ;] är hyffat trött nu så jaa, menmen vi ser väl när det blir, igår blev de ju inte förns halv två men så sent bli de nog inte . höhö.

jaja ha de bra bitches =D


Ida Åkebrand - raaaor!

Av Ida Åkebrand - 11 augusti 2007 12:47

Är i full gång, och själv så sitter man hemma.. i äckliga lilla Njurunda. Asså fyfan, jag har verkligen inget liv. Det går fan inte att ha nått liv när man bor här.. FYFAN vad jag hatar Njurunda och Sundsvall.. USCHUSCHUSCH säger jag bara.. Så fort jag går ut gymnasiet så kmr jag dra härifrån, för jag kmr fan inte palla att bp kvar här i denhär äckliga jävla hålan i södra norrland!

Nej usch! Okej, det lär ju finnas folk som har roligt här också, det är ju helt klart, men jag antar att jag hamnat i fel krets för att det ska hända nått kul. Det verkligen stinker alltså, och jag HATAR det.. helt enkelt.. jag hatar mitt liv :)


Mamma väckte mig tolv idag. Så gick jag upp och käkade frukost och sen satt jag mig här! Jag och Sussie körde hem vid halv två tiden igår, så satt jag här och kollade på Mean Girls tills klockan var fyra. Gick och la mig och somnade på en gång.


Idag har jag ingen jävla aning alls om vad som händer. Lär väl bli att jag sitter här och pillar mellan tårna.. så kul är det att vara Ida Åkebrand BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJS! Eller så lär jag väl vara med Sussie linda jonna och ricky, men vad gör vi då? njaa inte särskilt mkt faktiskt.. FAN vad jag längtar tills man går ut gymnasiet! "bara" tre år kvar ffs ;) Det kmr gå på ett kick =D.. elr inte. CPCPCPCPCPCPCPCP!!


Det är fan imig inte konstigt att jag är borta mkt på somrarna, att jag nästan aldrig är hemma, för när jag är hemma händer det verkligen inte ett jävla skit.. lika bra att hålla sig borta så mkt som möjligt så man inte hinner fatta hur jävla ruttet det är x( Nu har jag nog varit hemma lite väl mkt, för jag blir seriöst tokig på dehär!! Grrrrrrr.. Mina andra kompisar dom far ut med massa folk, men jag existerar inte nejnej, mig kan man ju inte ta med ut det skulle ju vara skämmigt för jag är så jävla patetisk :) Eller hur? Jaamen förfan säg som det är istället!!! FUCK U!


Och sen så blir det ju inte bättre för att jag hatar mig själv somfan just nu.. jag förstör allting.. jag är fan skadad elr nått. hurfaaaaan kan jag vara så jävla dum? Jag blir inte riktigt klok på mig själv.. snart kmr jag bli psykiskt sjuk och bli inlaggd på nå jävla psykhem.. då kan ju alla vara glad ialf, då slipper ni mig :) Nä usch,, nu ska jag gå och dränka mig i toan.. se yaa!


Ida Åkebrand - fuck everything!

Ovido - Quiz & Flashcards