Alla inlägg den 15 augusti 2007

Av Ida Åkebrand - 15 augusti 2007 18:07

Nyss ätit mat, pannkakor . Ska fixa håret nu sen ska jag väl gå över till Nathalie och sen far vi väl till dyket ;) Blir trevligt.


Yeeeeahhhh!! Det verkar som att jag ska få fara till göteborg för mamma =D=D Faaan vad jag älskar henne om jag får de!! Jag nämnde de och då sa hon bara "Men har du råd med det då?" så det verkar ju osm att jag får ;) Så jävla gött isåfall! ;) men ska inte hoppas alltför mkt, då blir jag bara depp sen om det inte går xP haha..


Jaja, nu ska jag gå över till Nathalie, sen ska vi väl dra bort till dyket ;) See ya there? =D


Ida Åkebrand - Living in the light!

Av Ida Åkebrand - 15 augusti 2007 17:40

Jag blir fan galen på min jävla telefon!! Det ska inte räcka med att jag inte har teckning nånstans nu går det fan inte ens att ladda den!! gaaah fan vad cp jag blir, ska slänga den åt skogen ! Den har låg på laddning förut idag när jag satt här vi datorn, och då låg den där ett bra tag, så batteriet blev fullt.. och nu när jag kolla på den så va de rött igen!! Sen skulle jag ladda den men då funkar det inte! Jävulskaaaap ! Fuckfuckfuck.. vem ska jag döda? Har inte gjort nånting med den heller så jag vettefan vad den har fått för fel ;@ Jaja ska käka nu.. återkommer senare maaaybe!


Ida Åkebrand - äckelmobil!

Av Ida Åkebrand - 15 augusti 2007 16:09

Hahahaha, jag är nog elakast i världen =D Jag har seriöst inga känslor.. haha jag är nog störd eller nått :D Men jag lever och mår bra, och jag lider inte särksilt mkt av de.. ;D


Fuck, vad det är jobbigt att cykla :O Jag städade rummet, tog bort sängkläderna och hängde ut täcket och kuddarna där ute, sen så hoppade jag upp på cykeln och cyklade gamla vägen till nolby, och sen bort till västbovägen och cyklade den hem. Tog ca 20 min och jag var helt jävla död när jag kom tillbaka, jag har fan SÄMST kondis ;O Motvind var det också och massa uppförsbackar, så det gick trögt som satan, och det gjorde bajsont i mina öron :( Meen jag överlevde, när jag kom hem slängde jag ifrån mig cykeln och gick in, drack vatten och hoppade in i duschen och duschade av kroppen, satt mig i soffan en minut elr två sen la jag på lakanet i sängen och hämtade täcket och de ute, sen bäddade jag så nu är det nytt och fräscht :)


Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så jag får maaat, är hungrig som ett aaas, måste gå och göra en macka och knapra på så jag inte dör :)

Sen ska jag väl vara med Nathalie, sweeeet =D

jaja, ska gå och göra dendär förbannade mackan..


Ida Åkebrand - Was it a dream?


Av Ida Åkebrand - 15 augusti 2007 14:43

Mja, idag väckte mamma mig kvart över elva.. klev upp och fikade sen gick jag direkt ut i solen och glassade, så himla skönt! Låg och läste och lyssnade på musik och mådde gott. Kom precis in. det började komma massa moln så jag pallade inte ligga kvar, hade ändå legat nåra timmar där så jag kunde med gott samvete gå in :)

Nu har jag ingen aning om vad jag ska hitta på.. tror jag ska städa IGEN, jag är helt hopplös! Databordet såg ut som satan en timme efter jag städade sist och det var inte längesen!! Sen ska jag byta sängkläder också :) Mjaa det får bli så :)


Ikväll blir det Nathaliie =) Myys! Inte varit med henne på ett bra tag så de blir nog skoj, vi lär ju ha ganska mkt att kackla om ;)

Blir dyketrocken med henne också, måste ju dit och kolla ffs! Blir nog trevligt, säkert massa folk där som man känner så det lär ju inte bli långtråkigt iaf :)

jaja, bäst jag pyser ..


Ida Åkebrand - this is not enough!


Av Ida Åkebrand - 15 augusti 2007 14:34

Gahhh, tkr den är grymt jävla snygg! Ska beställa den sen när jag har tagit hål åså :) Finns på barbarella.se .. hur mkt fina piercings som helst där =)

Ovido - Quiz & Flashcards