Alla inlägg den 22 augusti 2007

Av Ida Åkebrand - 22 augusti 2007 23:04

Tjatja. Skriver en rad elr två om kvällen. Som har varit baaaaaaaaaaaajs! Kom hem, käkade och sen typ halv nio kom sussie och hennes mama och hämtade upp mig här hemma, så åkte vi till Ricky.

Där höll dom på laga mat så jag snodde lite strips av dom, gött som fan , friterade och allt, så nu känner jag mig aningen fet, börjat tränat har jag inte heller gjort, fyfan vad lat jag är! ;( Men jag får väl ta och göra det nu när skolan börjar eller nått, nu ska jag bara lata mig domhär sista dagarna av lovet, måste riktigt njuta nu för snart börjar helvettet ! ;P Aja what ever, satt oss i rickys rum och gjorde nå jävla finn fem fel hela tiden, snacka paralyserad man blev x) gaha, sen så kom sussie pappa och hämtade oss typ tjugo i elva för dom skulle sova =P

Vi tog inte mopparna eftersom sussies styre är lite små cp =P


Jadu, nu ska jag väl sitta här en stund och kika runt sen ska jag sova hade jag tänkt.. men de brukar ju bli att man sitter här hur länge som helst, fast man egentligen inte gör nått särskilt xP sån är jag.. kommer på nått nytt att blogga om eller lägger in nån video från youtube elr nått sånt trevligt =D

Nä, nu vet jag inte vad jag ska skriva, so thi's is goodbye =D


Ida Åkebrand - Jag är förtrollad av musiken :)

Av Ida Åkebrand - 22 augusti 2007 19:58

Mjaaa, kom nyss hem, sitter och lyssnar på TH.. jag och sussie tog mopederna ut till den gamla fabriken ute i galtström och fotade massa där, håller på lägga in bilderna nu, använde familjens kamera som är tusen gånger bättre än min, så vi får hoppas att det blev några fina bilder =)


När vi skulle köra hem, så hann vi bara en bit innan jag får en getingjävel i tröjan, så jag börjar sakta in och kör in mot vägkanten, då hör jag ljudet av ett däck som bromsar så krasch, så får jag ett styre i ryggen och sussies moppe vobblar utafaaaaan, så krascha hon, gled nån meter efter vägen på nylaggd asfalt, eller ja, inte vanlig asfalt men typ grusasfalt, svårt att förklara, men de va iaf massa lösgrus på vägen och asfalten var det som att det stack upp småstenar som satt fast, jaa svårt att förklara men jaa ni fattar lite iaf.. som tur var så var det alldeles utanför ett hus och det stog folk ute på gården så dom såg kraschen och sprang dit, hon klarade sig jävligt bra som tur var, men henne knä/smalben var uppskrapat som satan! Ett jättedjupt hack i knäskålen, USCH säger jag bara.. Hon hade trekvartsbyxor på sig otur som hon hade, moppen fick några skador men det var inte så jättemkt, förutom att styret blev skelt ;S

Vi fick skjuts ner till bommen (mopparna styrde dom in på gården så vi kunde hämta dom sen)  där hennes mamma väntade så åkte vi in till akuten för det var så djupa sår så vi tänkte att det var lika bra att fara och kolla.. där gick det snabbt fast ett tag funderade dom på om de skulle sys, men tydligen behövdes inte de så vi fick åka hem.. nu ha vi nyss varit och hämtat mopparna därute och tackat för hjälpen.

Ska gå och äta middag nu, lite sent pga av allt dethär, men mamma har setkt en hamburgare åt mig. döööö hungrig xP Ska förbi hos ricky en sväng sen så jag skriver väl inatt elr nått ;)


Ida Åkebrand - name unbekannt

Av Ida Åkebrand - 22 augusti 2007 14:21

Har inget särskilt för mig så jag tänkte att jag kunde skriva lite här.. vaknade av mig själv klockan elva imorse, käkade en halv pirog och sen la jag mig ute i solen och solade ända tills nu, eller ja, tills klockan två, vilket var för 20 min sen men what ever :D Eller ja, när klockan var halv två så höll jag på dö, hur jävla varmt som helst att bara ligga och steka, så jag gick och hämtade krattan och krattade HELA gräsmattan, jaa okej, jag kanske missade lite här och där men man kan ju inte kräva så mycket av mig som aldrig gör sånt ;O haha jobbigt vare, fick ont i armen och skavsår på tummen x( skitont! Jaja, han som inte dö han härda ;D


Mjaa, nu kommer sussie alldeles snart, så det är väl bäst jag avslutar bloggningen och går ut i garaget och tankar das mopedas :D


Ida Åkebrand - i hurt myself today.. NOT =D

Av Ida Åkebrand - 22 augusti 2007 00:54

Kom nyss in, har varit ute och gått med nathalie. och tagit en smög :)  Riktigt mysigt.. vi hade tråkigt båda två, så vid elva bestämde vi oss för att gå en sväng in till bommen, sagt och gjort. Vi gick dit, satt oss i lekparken på kyrkmon, på gungorna där och bara snackade.. alltid lika roligt att prata med henne, för vi slutar verkligen aldrig att snacka, det bara rullar på så himla nice =D

Snackade om allt möjligt, som inte ni behöver veta, hemlighetsstämplat ;)

Sen när vi satt där, så kollade jag upp mot himlen och det var FETASTE stjärnfallet, det var inte som ett vanligt, när man ser en stjärna lååångtlångt borta utan den var hur stor som helst :O skitfränt, fick värsta rysningarna för de var som ett stort klot som föll, ett vitt klot, sen i slutet var det lite gul/orangefärgat, sen bara poff så försvann den som ett liiiitet fyrverkeri, och nej, så blond är vi inte så de va ett fyrverkeri, det var bara ett stort stjärnfall. =D jaja, cooolt var det iaf =D

Nog om det, kom alltså nyss in igen, har fan varit ute i två timmar x) haha busigt =D


Nu ska jag väl lägga mig och sova, måste upp imorn.. mamma skulle ringa klockan elva så jag vaknade, det skulle tydligen vara jättebra väder, så jag ska lägga mig ute i solen och solaa =D haha ovanligt, men vafam jag vill bli bruuuun! Men än hur mkt brunare jag blir så känner jag mig bara blekare och blekare x) konstigt dedär..

jaja efter de ska jag och sussie köra ut till galtström och fota där i den gamla fabriken.. vi har snackat om det hela sommaren men aldrig kommit oss för att göra det, så nu ska vi fanimig ta tummen ur röven och köra dit. :) Kan nog bli riktigt fina bilder där skulle jag tro =)


Håller btw på ladda ner ett album från R.E.M, Nathalie ville ha låten "everybodu hurts", men hon kunde inte ladda hem den.. nananana.. men som tur är så har hon en sån snäll granne så jag fixar det åt henne ;) men de gjorde inte så mkt, för nu för ju jag lite skön ny musik på datorn ;P Laddade hem everlast förut också, sjukt skön musik dom har =D utan musik fungerar inte jag helt enkelt, så jävla underbar skapelse ;) höhö.

Gaah, bajs att min dator ska vara så seg då, de tar fan evigheter att få hem ett jävla album xP snart hållt på i 10 min och de ha bara gått 30% x( surt som fan.. menmen :D jag överlever alltid, i'm a fighter =D haha.

nä, va säg vi, ska vi ta och sluta här? jaa de blir bra de.. god natt.


Ida Åkebrand - Babylon Feeling!


Ovido - Quiz & Flashcards