Alla inlägg den 24 augusti 2007

Av Ida Åkebrand - 24 augusti 2007 17:01

Gud vad duktig jag har varit idag :D Efter att jag kom in när jag hade solat färdigt och klätt på mig å allt sånt, så tog jag fram dammsugarn och dammsugade rummet, sen dammtorkade jag alla hyllor, tvbänken, tvbordet och databordet :) Sen rev jag ut alla kläder i ena garderoben och fixade till det där sen tog jag den stora gerderoben nere på golvet där alla väskor och sånt ligger, drog ut allting och rensade, usch vad mkt småskräp som låg där, massa tamponger och hårnålar papper och jag vet inte vad allt var som låg där.. Städade undan de och rensade i alla väskor som låg där.. kastade skräpet och la in väskorna i en fin hög :) Så nu är det skinande rent i mitt rum, gryymt stolt över mig själv :D

Nu kanske man kan ta fram en väska utan att det faller ut påsar på golvet ( mjaa, de va fullt med påsar från typ h&m gina, kicks dna, jaa alla påsat jag har handlat under sommarn låg typ där xP ) menmen.. nu är det ju inte ett bekymmer längre och jag kan vara grovt nöjd =D


Blir att vara med Nathalie ikväll.. är ju som sagt ensam hemma så vi får väl se vad vi hittar på för något :)

Ops, nu va maten klar, bäst jag går så jag inte får sämsta platsen =D


Ida Åkebrand - I'm okey =D

Av Ida Åkebrand - 24 augusti 2007 14:38

hahahaha stog och smörjde in mig med aftersun, så kom jag på vad jag drömde inatt. så jävla sick, vi hade nån sånhär "förträff" med alla som skulle gå på media, åsså skulle vi få reda på vilken klass man skulle hamna i eftersom det kmr bli två, hahah men iaf, vi kom dit åsså fick vi höra vilken klass vi hamnade i, jag och sussie hamnade såklart inte i samma ;(

Sen när jag skulle kolla vilka som var i min klass så såg jag att det BARA var massa töntar, nivet glasögon tandställning hängselbyxor osv, ja ni fattar, ultimata töntarna, tjocka tjejer med typ tröjorna bak och fram, helt sick ( inte för att jag har något emot personer som är lite större verkligen inte, men domhär i min dröm dom var verkligen helt vilsna!! ) fick panik och sprang till sussie och kollade vilka som skulle gå med henne och såg att det BARA var "coola" människor där. OH NO wtf, tänkte jag, VAAARFÖR, blev helt förskräckt ( som om jag inte va de innan då xP ) och försökte allt för att få byta klass, men det fick jag ju såklart inte.

Alltså, när jag vaknade grinade jag nästan, HAHAHA helt sjukt det var så jävla verkligt att jag undrade om de var sant elr om de var en dröm.. men sen kom jag fram till att det var en dröm.. klockan var ju bara ca halv nio när jag vaknade så jag var inte riktigt vaken xP hahahaha så det kan gå xD

Jaja, bara 3 dagar kvar nu, shit pommes :O

Mjaa, bäst jag klär på mig och make som calls :)


Ida Åkebrand - HJÄLP! :O HAHA!

Av Ida Åkebrand - 24 augusti 2007 11:42

Gaah, nu är det SISTA riktiga ledig dagen, sen blir det vanlig helg och sen skola xO jaja, nu har man ju fått haft sitt roliga, och 11 veckors lov istället för 10, så vi ska ju verkligen inte klaga :)

Är grymt nöjd med sommaren iaf, jag har verkligen gjort allt jag velat så det känns kanonskönt :) Blir ju kanske gbg nu snart, men mjaa jag vet inte om jag har råd riktigt! Men det skulle vara jävligt roligt alltså ! jaja vi ser hur det blir med den saken.


Vaknade typ 20 över elva idag. Klev upp och tog på mig bikinin för jag såg att det var goväder ute =D Vrf kommer det bästa vädret nu? när det bara är en vecka kvar tills skolan börjar? Jobbigt, menmen vi ska ju va gla som får bra väder överhuvudtaget =)

Iaf, har nyss fikat och nu väntar jag på att i-poden ska laddas klart sen ska jag bege mig ut på baksidan i solen :)


PUSS&KRAM


Ida Åkebrand - I'm gonna find me a boy that's tuff!

Av Ida Åkebrand - 24 augusti 2007 01:32

Kvällen har varit helt okej. Gick över till Nathalie efter att jag hade duschat och sminkat mig, satt där en stund och snackade, HAHAHA sen gick vi ut på hennes balkong, så gick det en tant nere på gång och cykelvägen som jag ville att hon skulle ta kort på men det ville tydligen inte hon x( tråkmåns :P haha.. jaja, sen gick vi till Statiol så bjöd jag henne på en glass :)

Gick tillbaka hem till henne och bestämde oss för att kolla på film, blev 28 veckor senare? eller vad den nu hette, nån konstig skräckfilm där folk blir smittade av nå virus, slutade skitknäppt ;S den va ganska bra annars, men slutet var värdelöst och det är det värsta som finns verkligen!! Blir cp på sånt! Höll på börja böla där ett tag, knsligt moment ;P haha! Sen är ju iofs alla nya skräckfilmer om nått jävla virus, det är som smått uttjatat xP Menmen.. gick ner och så såg vi på Jalla Jalla där. hahaha sjukt rolig film! :D

Kom alltså nyss hem, vart så jävla trött så nu ska jag krypa ner under mitt varma täcke och sova min skönhetssömn ;)


PUSSSS


Ida Åkebrand - save my soul!

Ovido - Quiz & Flashcards