Direktlänk till inlägg 19 augusti 2007

Shinedown

Av Ida Åkebrand - 19 augusti 2007 19:12

haha kan inte få nog av att kolla på videosar på youtube, har nyss sutti och kollat på en massa från shinedown, asså den karln kan verkligen sjunga. Jag ÄLSKAR hans röst, man blir helt till sig i byxorna... hahaha nä okej, inte direkt, men jävlar vad han sjunger vill jag lova =D Och inte nog med det så är dom jävligt bra också =D

Låten på videon är I dare you =) 


 

Och jag och sussie hatr bestämt oss, att om Tokio Hotel kmr till Sverige så ska vi va där även om det så ska vara nere i Malmö! Såå vad säger ni, vi syns där elr hur? ;) Den dagen dom nu kmr hit, om det ens kmr en sådan underbar dag =P haha!


Ida Åkebrand - ett liv utan musik är inget liv!!

 
 
Ingen bild

Viktor Åkebrand

19 augusti 2007 23:51

Åkebrand, från vilken sida finns bara högst 20 i Sverige som heter ÅKebrand var bor du

 
Ida

Ida

19 augusti 2007 23:53

Haha wooot? ;P Vilken sida? Alltså.. hahaha. Jag bor i Sundsvall iaf =P vem är du? =P

http://idaakebrand.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Viktor

20 augusti 2007 00:06

Har ingen blogg än fast jag har en mac : P Jag bor i Sollebrunn utanför Alingsås och är 15 om två weeks :D Du är riktigt Snygg :D Har du släkt i Alingsås

 
Ida

Ida

20 augusti 2007 00:13

haha klart jag har det, alla åkebrandare är släkt med varandra, så jag och du är ju tydligen släkt på nått vänster! men jag känner ingen därifrån. har du msn elr nått? Lite jobbigt att snacka genom kommentarer på min blogg xP

http://idaakebrand.bloggagratis.se

 
Ingen bild

viktor

20 augusti 2007 00:24

viktor.akebrand@hotmail.com

 
Ida

Ida

20 augusti 2007 00:30

greeat!

http://idaakebrand.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Åkebrand - 2 september 2008 16:17

okej, blev inte inaktivt så länge xP haha, men skulle bara säga att nu byter jag bloggisch. (igen :D) är som sagt så less på denna.   har inte fixat designen å de på den andra än, men det kommer så småningom.   ni är nu välkomna till http://idaaakebr...

Av Ida Åkebrand - 1 september 2008 17:29

hallååå bloggen. lite inaktivt nu dårå, kommer det bli framöver också i think. ska byta över till blogg.se för känner att det är trist på denhär och då har jag ingen skrivarglöd. men ja, ska be pappa fixa photoshop på denhär datorn, så att jag kan fi...

Av Ida Åkebrand - 29 augusti 2008 17:14

jaa, så har man klarat av den första riktiga dagen men vanligt schema. har gått väldigt bra faktiskt, och jag tror att det kommer bli skitbra framöver också.   mjaa, det har ju inte hunnit hända så mkt mer idag, eftersom skolan tar upp den största de...

Av Ida Åkebrand - 28 augusti 2008 17:40

well well, sitter och småfryse och känner lukten av pannkaka från köket och känner hungern börja stiga. har varit i skolan hela dagen, slutade vid fyra. haft en massa information om olika saker och så. skit tråkigt, men vad gör man inte.   har också ...

Av Ida Åkebrand - 27 augusti 2008 17:13

yeeah, hemma från det lilla lägret med klassen nu. eller ja, har vart det ett tag men jag har inte orkat slagit igång datorn. har badat, as skönt, sett lite tv och så. var väldigt roligt därute, paddlade kanot, spelade brännboll, fotboll, nattslinga,...

Ovido - Quiz & Flashcards