Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Ida Åkebrand - 6 januari 2008 19:28

Aaah, jagvet, dålig updatering av mig! Men jag gör så gott jag kan faktiskt. Har inte hunnit suttit vid datorn alltför mkt i helgen. Igårkväll så kom Sussie hit och vi kollade på matchen, JVM hockey, final mellan Sverige och Canada, sen precis i sista perioden gick vi ner till busshållsplatsen för att möta Oskar. Typ vid halv tio tiden ungefär. Såå, vi gick hem till mig och var sociala, snackade, kollade klart på hockeyn där Sverige tyvär förlorade i sudden, 2-3 till canada, illa illa! Meen ja, sen snackade vi mest bara och kollade på tvn. Såg american history x som gick på tv4 film gjorde vi också. Mjaa, vid halv tre gick Sussie hem, så vi la oss och sov och vaknade runt halv tolv idag för vi skulle in till stan för jag skulle köpa några grejer. Så klockan ett mötte vi Sussie här nere på gång och cykelvägen pch vi begav oss in till staden. jag köpte mig ett nitskärp på JC också letade jag som en tok efter en svart mössa utan något resultat. Men, det är bara påt igen tills jag hittar en, mamma tycktes ha sett någon på wedins så jag ska gå dit och kolla. Ska även köpa en sveamössa på mood. greeeat! Jaaa, sen gick vi bort på pleasure för jag skulle köpa töjningssmycken, men det var stängt så vi fick gå tillbaks.. Vi satt oss på Charm och fikade och bara snackade. Sen typ tjugo i fyra gick vi för Oskar skulle ta bussen hem klockan fyra.. Så vi sa hejdå till han och väntade in våran buss som kom kvart över fyra.

Sen då? Joo, vi traskade hemåt och jag satt mig vid datorn en stund, sedan var det mat, käkade och beställde tågbiljetterna ner till sthlm tills tokio hotel. 95 kr st, grymt billigt och bra! tyvär så vare bara biljetterna ner som va så billiga, så vi måste försöka hitta något till bra pris som vi kan åka hem med också, men det löser sig alltid!

Jaa efter jag hade gjort det, så ville nathalie att jag skulle följa med henne in till bommen och sola. Jag gjorde det och nu kom jag precis hem därifrån, blev riktigt brun så jag är nöjd nöjd nöjd. Jaa, men satt så ligger det till hörrni. Sitter och snackar med Eva på msn om resan åsånt också gör jag.


Och skolan börja imorgon. Usch jag är så himla opepp på att börja plugga åsånt igen, är ju massa efter så jag kmr få stå i som en jag vet inte vad! Kommer bli jobbigt känner jag på mig. men det är bara att bita ihop och köra gärnet. Ska verkligen försöka fokusera nu. Känns som att terminen som va var pissdålig, ansträngde mig inte alls och var hur oangagerad som helst, så de måste vi ändra på. Ska joba gärnet så att tiden går fort, ska träna som ett as också, så jag får kroppen tills Cypern i april! Haha wooosh. Jaja, jag är iaf huuuur peppad som helst på att få träffa alla i skolan igen, ha ju inte varit där på hur länge som helst känns det som. Nivet pga av ryggen och sjukdomar och allt vad det har varit. Haha menmen, så kan det gå iaf. Nu ska jag klicka vidare!

Puss på låret!


Lots of love from ida

Ovido - Quiz & Flashcards