Alla inlägg den 31 januari 2008

Av Ida Åkebrand - 31 januari 2008 20:28

Jag sitter här, lyssnar på musik och har vatten i öronen! har nyss hoppat ur duschen för jag har varit och tränat ikväll. Idag var det inte alls lika jobbigt som sist jag var på ett brädpass, utan nu gick det riktigt bra! Jag känner mig stolt att jag har jobbat upp mig så att ett brädpass inte tar död på mig, för det var precis vad det gjorde sist. Men, tider förändras ;) Sitter och funderar på om jag kan tillägga några frågor till intervjun jag ska ha imorgon, lite pirrigt med tanke på att jag aldrig gjort det förut. Men, det brukar inte vara så stort problem för mig att prata med nya folk, så det ska nog gå bra att fixa mitt repotage. Lika bra att ha det gjort så jag inte måste stressa sen.

Aja, ska gå ut och gå nu och prata lite med nathalie.


pusspuss*

Av Ida Åkebrand - 31 januari 2008 17:30

Jag säger bara en sak!


The red jumpsuit apparatus = kärlek

Av Ida Åkebrand - 31 januari 2008 08:50

Det känns som att det var nyss jag stog och pratade med mamma ute i köket och sa "vafan, det är redan torsdag igen", och då menar jag ju förra veckans torsdag. Alltså, det går så sjukt fort, alla veckor bara flyger förbi, och inget nyttigt hinner man med inte. Det är redan snart februari igen, och sedan är det mars, då vi går i skolan 9 dagar sammanlagt på hela den månaden. Känns jävligt gött det. Och sedan ska jag ju på Kent den 8 mars, och jag längtar som fan :D Sen TH den 3 april! Det är inte länge kvar alls!! Sen blir det Cypern den 25 april. Aah, jag blir galen av all min längtan! Men snart behöver jag ju inte längta längre, snart får jag sitta och tänka tillbaks på allt det roliga.. Men då blir det ju sommarlov och massa tok =D Gud vad skönt det ska bli med sommar, är less på dessa slaskiga vintrar som bara ställer till det!


jaja, ska snart gå till bussen, var riktigt snabb idag! vaknade klockan åtta, och när den var kvart i nio så var jag klar, fikat och borstat tänderna och allt. Jag är riktigt snabb ibland! Och ibland känns det som jag inte hinner något alls på morgonen. Kanske var för att jag var ovanligt pigg imorse! Vaknade redan tjugo över sju, men somnade om och klev upp klockan åtta. Nä, nu ska jag klicka vidare innan jag måste sticka.


ha en superbra dag, pusspuss*

Ovido - Quiz & Flashcards