Alla inlägg den 8 januari 2008

Av Ida Åkebrand - 8 januari 2008 20:03

Så sitter jag här igen, med ett dunkade öra och ljuv musik som pumpas in i det. Var på skolan idag som vanligt, hade dock ingen bild så jag fick sovmorgon tills klockan åtta. riktigt skönt det kan jag lova er! Men var ändå hur trött som helst när jag vaknade, och inte ville det försvinna under hela dagen inte. Surt, men sånt får man leva med. Tog mig igenom skoldagen trotts tröttheten, och trallade ner på stan med Sussie efteråt. Gick först in på pleasure och fixade med uttöjningen som jag ska börja på, så gick in där men fick veta att om man bara har ett vanligt hål, så måste man börja med ett annat smycke än det jag ville ha. Så det var väl bara att le och vara glad och köra på det då, så nu har jag ett fult smycke som ska sitta i två veckor, sedan kan jag byta ut den mot en sprial som jag vill ha. Tur det bara är två veckor, och det går ju fort, så det gör inte så mycket, är iallafall på G med töjningen nu! Efter vi hade vart på pleasure drog vi ner mot torget, köpte en svart mössa och sedan tog vi fem bussen hem. Kom hem och lagade mat på en gång, visade mamma töjningen och otroligt nog så sa hon inte särskitl mycket, hon gjorde bara nån konstig min, sen var det inget mer med det. Så det var ju en positiv sak iallafall. Jaa, men jag käkade, korv och makaroner, sedan satte jag mig här vid datorn och började nörda som vanligt. Har suttit och hittat massa nya trevligt bilder på th har jag gjort också. Det är alltid lika trevligt. men men, nu ska jag klicka mig vidare!


puss sötisar!

Lots of love from ida

Av Ida Åkebrand - 8 januari 2008 08:21

Så var det morgon igen, jag vaknar och är lika trött som alltid. Jag verkligen hatara att kliva upp denhär tiden, men vad gör man inte. Har tur iallafall som inte hade nån bild idag, så jag kunde sova en timme längre iallafall.. Håller på värma upp plattången nu iaf, den borde vara klar nu, så ska skynda mig blogga sedan fixa håret. Blir att dra mössan över huvet idag för jag orkar verkligen inte hålla på fixa så jävla mkt.


Igår efter skolan så åkte jag hem med mamma och pappa, käkade satt vid datorn lite, ritade klart min bild och sedan klockan åtta följde jag med mamma och tränade. riktigt skönt faktiskt, ska fara till friskis på onsdag med martina och emelie också hade jag tänkt. Och idag ska jag efter skolan gå en sväng på stan för det är massa saker jag är sugen på att köpa! haha jaja, nu måste jag skynda mig.

Pusss.

Lots of love from ida

Ovido - Quiz & Flashcards