Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Ida Åkebrand - 15 januari 2008 23:03

 Alltså, jag satt och tänkte på en sak förut när jag va inne på bdb,  och resultatet blev något sånthär;

Hmmm. Okej, jag vet att många klagar på min musiksmak, men vad ska jag göra åt saken egentligen? Jag kan inte rå för att jag tycker om att lyssna på en viss sorts musik eller ett visst band, utan det bara är så. Dom som inte tkr om mig lika mkt för ett jävla band jag lyssnar på, den visar ju bara att den inte bryr sig ett skit om hur jag är som person, utan bara bryr sig om musiken? Ehh, okej, men vi kör på den va. Visst, vill ni det så varsågoda, men förvänta er inte att ni kmr högt upp på min lista iaf, och jag tkr att ni kanske ska ta och börja tänka om en aning iaf. Tack för mig.


Alltså, jag håller med mig själv. Är jag en sämre elr en annan människa för att jag lyssnar på viss musik? Det är ju sjukt med folk som tänker så. Ni är galna allihopa.


Tokio Hotel, Chemical Vocation, kent, Creed, Daughtry, April Sixth, Fall Out Boy, Sunrise Avenue, Paramore, Shinedown, Neverstore, Mando Diao, 30 Seconds To Mars, Breaking Benjamin, Takida, Billy Talent, Linkin Park, H.I.M, The Fray, Lars Winnerbäck, Taking Back Sunday, Guns N' Roses, Lifehouse, Alexisonfire, Rise Against,The red jumpsuits apparatus, Skillet, Tiger Lou, Coldplay, Muse, Three Days Grace, Amber Pacific, Foo Fighters, System of a down, Papa Roach, The classic Crime, Mika, The Hives, The Strokes, Babyshambles, Trapt, The Kooks osv. <'3


detdär, kan man kalla BRA musik enligt mig. PUSS PÅ MUSIKEN!

Av Ida Åkebrand - 15 januari 2008 22:04

Mjaa, har nyss kollat på i huvudet på carolina gynning, haha, det är fan bra faktiskt.. Innan, så var jag i kvissle och tränade med mamma. och HAHAHA, när vi hade tränat klart, och vi gick ute vid kassan elr vad man ska säga, då äre ju en bänk bredvid glassboxarna, så sitter det ett fjortisgäng där, nåra killar och nåra tjejer, så säger en av killarna något när vi går förbi, så jag vänder mig om och rynkar på pannan åt dom, och dåjävlar, fyfan vad kul det var alltså. Jag hörde ända tills jag gick ut från yttersta dörren hur dom skrattade. Och domhär barnen är väl i ungefär min ålder, jag menar, hur moget är det? Hahaha, jag gjorde deras kväll när jag kollade på dom, asså fyfan vad roliga dom var.. verkligen. Dom va så coola, att först säga nått och sedan skratta när jag kollar bak på dom. haha, men tyvär, jag tror det var jag och mamma som fick skratta mest, åt er omogenhet x) hahaha. mamma dog när hon fick veta att ni va i min ålder xD Haha, nä men vafan, är man omogna så är man, inte deras fel ;) haha, stackars barn. GET A LIFE :D

jaja, när jag kom hem så väntade jag på att nathalie skulle komma med pengar till mig, sedan hoppade jag in i duschen, kollade på gynning och fikade. Så nu vet jag inte vad jag ska göra xP ha ju sovmorgon imorgon, så jag behöver inte sova än.. Lånade Expert på att rodna på kulturmagasinet idag på svenskalektionen, vi ska läsa en bok på svenskan satt, kanske lägger mig och börjar läsa den. Jaja, nu ska jag iaf klicka vidare.

INTE puss på töntarna ;)

Lots of love from ida

Av Ida Åkebrand - 15 januari 2008 16:50

Så var man hemma igen då. Och dom kunde fortfarande inte fixa nått jävla busskort till mig, jävla cpn jag känner att jag blir riktigt arg på denhär skiten alltså! Nu var det lunchstängt på övervåningen, och nere i receptionen så fanns det tydligen inga. Jag blir så lesslessless på dethär. Kan jag inte få slå någon? snälla!


Hungrig är jag också, och det gör inte min arghet bättre, det gör det bara sämre.. Har tryckt i mig en macka nyss så nu får jag väl vänta tills maten, när den nu blir. Sedan ikväll blire att träna i kvissle med morsan, ska bli sköönt kan jag lova. Har inte tränat sen typ, onsdags? + backen i söndags, men de räknas ju inte som träning tkr jag xP haha.


Ochochoch :D:D Imorgon så har vi sovmorgon igen. Så jävla härligt, vi har ju ingen bild och ingen dtaorkunskap, för datan börjar nästa vecka och vi har inget att göra på bilden, så då går den lektionen bort, fast vi har ju svenska innan de, men då va Louise snäll och sa att vi kunde jobba hemma, antingen läsa boken elr göra i poesihäftet, men jag tänker iallafall sova =D haha, hon fattade att dom flesta skulle sova, men huvudsaken är ju att vi blir klar med sakerna när vi ska.. jaa men, så då börjar vi fem i halv ett, och har två lektioner sen slutar vi. Sjukt nice är det iaf. En bra sak denhär veckan iaf. Muahaha, jag måste sitta vid det gamla msn, alltså det första, eftersom windows live är cp och vägrar att funka för mig, så nu har jag det där man inte ser smileysarna förns man har skickat iväg meddelandet, haha det är så fult, och när någon loggar in låter det jättekul. Haha.. jaja.

pusspuss

Lots of love from ida

Av Ida Åkebrand - 15 januari 2008 09:01

Jeeeå, ska gå till bussen om exakt nio minuter. Klev upp tjugo i åtta idag, så jag skulle ha lite tid att fixa till mitt hår. Känner att det inte håller att ha mössa dag ut och dag in, håret kmr ju försvinna från skallen isf. Haha, nä men inte vet jag, men det känns bra att vara utan nån gång ibland med. Bara det att det tar sån tid att fixa mitt hår om jag inte ska ha mössa, därför är alltid den enklaste utvägen att HA mössa. Dessutom, så är det lite jobbigt, för typ direkt som jag går utanför dörren, så förstörs mitt hår, det är verkligen deprimarande. Det kan väl iaf hålla formen tills lunch typ? men nejnej, det ska rasa ihop på en gång. Vadfan ska jag göra med mitt liv alltså?

Nä, nu måste jag fixa annars kmr jag komma försent xP

PUSS

Lots of love from ida

Ovido - Quiz & Flashcards