Alla inlägg den 12 januari 2008

Av Ida Åkebrand - 12 januari 2008 13:44

Åh, jag blir helt seriöst galen!! Msn vill inte funka för mig, installerade det ju igår, windows live, så va jag tvungen att starta om datorn flera gångern innan jag kom in där, och enj det var inte fle lösenord, den fastnade liksom när gubbarna snurrade runt liksom, sen var jag tvungen att stängde ner det.. Så nu idag så avinstallerade jag msn, och gick och hämtade hem det igen, men det funkade fortfarande inte, så då tog jag bort allt som hade med msn på datorn att göra, stardae om datorn och installerade msn en sista g¨ng, och då funkade det. tack och lov för det. Jag kmr bli galen på det om jag måste installera om de varje gång jag startar datorn! Helt cp.


Sen ska dom höja busspriserna IGEN :O Nu kommer en ENKEL bussresa för ungdomar in till stan att kosta 23 spänn, alltså fattar ni 23 jävla säpnn, det är helt jävla sjukt!!!! för 1.7 mil, när jag flyttade hit vare väl typ 15 kr in elr nått, sen höjde dom till 16, sen 17, sen 18 som detär nu, men nu på måndag ska dom höja ännu mer så de kostar 23 kr.. Det är helt insane.. Jaja!


Laaala, satt och kollade på slalomen förut när jag år lunch, typ 7 svenskar som va med, och 2 st åkte ut? eller 3? haha, skitsamma, jens byggmark kom iaf 2a så det var ju skitbra :) sen satt jag mig här och började tjaffsa med datorn! grrrrrrrrr..


Ska vara med Eva ikväll iallafall :) Hon skulle plugga på förmiddan, sen skulle vi mötas inne i stan för jag ska kolla på skorna inne på staduim, om dom finns såklart.. Sen ska vi väl hit och vara här ikväll. Blir skojskojskoj för jag har inte varit emd henne på evigheter, tragiskt! jaja, men jag måste plocka ihop lite på rummet och börja fixa iordning mig. Vi hörs hörrni.

puss & kram & nyp i stjärt ;)

Lots of love from ida

Ovido - Quiz & Flashcards