Alla inlägg den 13 januari 2008

Av Ida Åkebrand - 13 januari 2008 22:38

Alltså, jag blir deprimerad !! Är det ingen söt brutta som vill följa med mig på Kent den 8 mars? =) alltså, det är ju på min födelsedag och allt, vilken perfekt födelsedag de skulle bli :) !! Och dom spelar i eon arena OCH det finns fortfarande biljetter kvar ;) Kom igen, jag vet att ni är sugna brudar 350 spänn yao :D Wooosh, haha nä men ärligt, det skulle va jävligt kul tkr jag :) Dom är aaaasbra ju.. jaaap så äre... Call me <3


Av Ida Åkebrand - 13 januari 2008 21:36

wohoo, för första gången iår så var jag i backen :) Eva åkte hem emd tio över ett, och bea va redan i backen, så jag tänkte att jag kunde väl fara dit och åka med henne då, så jag gjorde det och det var underbart! Ooh så lovley det är. Har längtat efter det hur länge som helst och nu äntligen, och jag fick inviga mina nya kläder också, asnice ;) Mjaa, det var ju då såklart aaaproligt i backen, så det var bra =) Skulle gentligen tränat idag, men jag orkade inte efter att jag hade vart i backen, så jag följde med bea hem istället. inte vart där på hundra år typ, så jag tyckte att de va lika bra jag for dit ;) huhu mjaaaa, emelie och martina skulle inte heller träna, satt det gjorde inget att jag inte heller tränade, nu känner jag mig inte fet , gjorde ju nånting iaf. haha. jaja, nu ska jag se d.e.b.s som går på trean, den va vart ett tag, började se hos bea, så nu sitter jag och försöker skriva samtidigt som se.. Måste ju skriva nånting så ni får nått nytt att läsa nångång.. Jaja, nu har ni iaf fått en liten update. hare bäst.

pusspuss

Lots of love from ida

Av Ida Åkebrand - 13 januari 2008 01:58

Muuuu, jag är trött som en kossa. Eller, dom kanske inte burka va så trötta, men ändå. Eva baby är här, for in till stan med tio över fyra bussen, gick och kollade om skorna fanns på Staduim, vilket dom såklart inte gjorde, sen gick jag till gina, köpte en scarf och gick ner på navet och väntade på Evas buss som hon kom med. Åkte hem med kvart över fem bussen, och vi ha typ, kollat på film, skrattat en massa, snacka på om allt möjligt, och sett tokio hotel dokumentären ;D och knäppt massa bilder, wohooo =D Lägger upp dom på bdb imorn, orka inte lägga in dom på datorn nu satt.Ska väl sova snart.. eller, hon skulle ringa till Tobias om en halvtimme, men sen ska vi väl sova ;P Mjaaaaa, mer då.... vet inte. livet leker, bilen går bra och hunden lever.

ciao.

Ovido - Quiz & Flashcards