Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Ida Åkebrand - 25 januari 2008 15:47

Ahaa, vilka vann priset för bästa utländska grupp igår då? Jooo, såklart Tokio Hotel! Först fick Timbaland alla 3 utländska rockbjörnar, och jag tänkte inte på att det fanns en till kategori, för bästa utländska grupp, så jag blev skitsur när jag såg det! men sen efter ett tag, så delade dom ju ut för bästa grupp också, så blev jag jätte nervös, och så sa dom Tokio Hotel, fuck it vad glad jag blev :D Dom var så himla värda det, sötgrabbarna! Åsså hade dom skickat en videohälsning där Bill snacka engelska. haha, han är så söt :D Jaa, menmen, det var kul iaf =D


Mjaa, ikväll så ska jag vara med Jonna och Linda, och så ska jag snacka med Sussie och se om hon också ska vara med. Det blir nog trevligt tror jag :) Ska följa med Jonna till alnön sen efter också tror jag. Har inte varit där på evigheter så det är nog dags nu! haha.. Mhh, så är det.. Har inte planerat något mera i helgen, eller jo, att på söndag så ska jag ha en plugg-dag för vi har hur mkt som helst i skolan! :O Helt sjukt, jag kommer avlida, elr nått liknande iaf! Dethär ska jag göra inom nästa vecka;

  • prata med dom jag ska göra repotage hos
  • Matte, 5 sidor
  • Engelska, commercials
  • Ljud, ide till reklam om ost
  • historia, sammanfattning av upplysningstiden + läsa om amerikanska & franska revolutionen
  • Göra i ordning en redovisning till boken jag läst

Alltså, ni ser ju. Helt sjukt mkt.. Jag HATAR dethära. Men, bara att bita ihop och göra det bästa man kan.


Jaa, skolan tar död på oss. Det är förjävligt. Men, det är iofs inte ett måste att gå till skolan när man går på gymnasiet, men jag vill helst inte sluta som lodis på navet, så jag går nog klart skolan ;) En kul grej, är att det var 120 besökare på min blogg igår. Jag blir så glad när det är så många som läser, helt fantastiskt. Min lilla blogg, som inte alls brukar ha särskilt många läsare, har börjar fått typ 100 st då och då. Jag menar, idag har jag hittills bara haft 25 st. Haha, skumt. Min blogg har humörsvängningar kanske? xP Haha. Aja, what ever, nu ska jag äta en macka och se OTH, kanske försöka plugga lite, så jag inte måste göra allt på söndag. men, det vet vi ju hur det kommer att sluta, kommer nog inte bli något gjort idag, och antagligen inte på söndag heller. nä, nu måste jag ha positiva tankar, jag MÅSTE plugga på söndag. Okej, vi säger såhär, om jag INTE pluggar på söndag, så får alla som vill slå mig hur hårt dom vill. okej? :D Pluggar jag, så .. gör inget :D haha. Slå mig inte då bara ;D Aja, ska ladda upp lite bilder på bdb, vi hörs ;)

Pussisar

Lots of love from ida

Ovido - Quiz & Flashcards