Alla inlägg den 10 januari 2008

Av Ida Åkebrand - 10 januari 2008 20:14

Idaag, så har jag inte gjort ett skit faktiskt.. Om jag ska vara ärlig, vilket jag är väldans bra på! Va i skolan som vanligt, åkte hem så jag va hemma runt fem, sen ha jag bara suttit här, käkat också faktiskt. Haha det är tragiskt, men jag ha varit så trött idag. Skulle ut på stan efter skolan och kolla efter ett par skor, men jag orkade verkligen inte. Så det får bli imorgon istället, för jag måste ha sånna skor. Mamma kom nyss in också och gav mig ett halsband, thank you thank you :)

Mjaa, ha laddat ner massa ny musik också, The Kooks, The Hives, Babyshambles, Arctic Monkeys & The Strokes, niiiice är det! Jaadu, alltså, helt ärligt så har jag inget vettigt att komma med, så om jag fortsätter skriva så kmr det bara bli massa bajs. Så lika bra jag ger upp. vi hörs imorn hörrni!

Pussssar

Lots of love from ida

Av Ida Åkebrand - 10 januari 2008 12:15

jaaap, så är det.. usch vill inte vara här, har dessutom tappat bort mitt busskort, och dom har jämt lunchstängt i receptionen när vi har lunch, och man hinner inte springa bort dit på en rast heller, då kommer man försent. Så jälva störande. Och nu har vi ljud också, och jag är sjukt mkt efter så jag kan inte gå härifrån när letionen har börjat. Blir nog att jag spriger iväg när denhär lektionen är slut och försöker hinna så jag inte missar grafisk. får väl säga till Lotta att jag blir nåra minuter sent isf, för jag kan inte hålla på betala bussen hem och till skolan så mkt, det blir dyrt, sen dessutom kostar ett nytt busskort 50 spänn. Ingenting jag vet, men om jag håller på åka mellan stan och hemma nåra dar så blir det väldigt dyrt! Hmmz, kolckan är nu 12.16 och Alf har inte kommit än, vi börjar ju tio över egentligen.. Han va sjuk i måndags, undra om det kanske inte är någon lektion idag då. haha kan ju hoppas på det iallafall för jag orkar inte jobba, har så mkt att göra att ag gruvar mig för det.

mjaa, så kan de vara mina vänner. Nu ska jag försöka hitta nått kul på datorn.

kisses

Lots of love from ida

Ovido - Quiz & Flashcards