Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Ida Åkebrand - 14 januari 2008 21:35

alltså ärligt, det enda som vill funka SOM DET SKA för mig, är bloggen. därför måste jag trösta mig och gå in här och klaga lite! Bdb bara dampar och det blir hela tiden "hög belastning" jag får damp helt ärligt. Sen vet ni ju problemet med msn och allt.. Dock så funkar mitt virusskydd som det ska nu :D Och det är iaf EN bra sak, men det andra är som vanligt=förjävligt. Ticnet låter mig inte kolla på mina bokningar och köpta biljetter, utan det står att det är nå jävla fel. haha, vad är det nån vill mig? Jag tror min dator hatar mig. usch, kanske ska slänga ut den och bojkotta hela skiten xP haha nää, det vill jag inte, men dethär börjar bli störande =P

Jaja, what ever, ska fika nu och sen sova, elr först snabbt tvätta håret.


(alltså, detdär med ticnet) Har beställt kentbiljetterna nu, därför jag va inne där och kollade. Huhu, wonderful :D Ska hämt ut dom på onsdag i think, måste få pengar av nathalie imorgon innan jag ska träna så jag och sussie kan springa förbi på entre sundsvall där biljetterna väntar på oss. Måste hämta dom senast torsdag, så det är väl lika bra det ;) måste ta ut pengar myself också ;P haha.

jaja..

puss

Lots of love from ida

Av Ida Åkebrand - 14 januari 2008 18:41

Awiie, jag är SÅHÄR glad nu =D


[ ] KENT, Eon arena 8/3-08, 54 dagar kvar

[ ] Tokio Hotel, Hovet 3/4-08, 79 dagar kvar


Det är helt underbart mina vänner!!


Jag Hjärta 2008

Av Ida Åkebrand - 14 januari 2008 17:20

Wohoo, det lönar sig med blogg ;) Ni såg ju såklart mitt senaste inlägg, om Kent konserten, och jag har redan fått två svar, it's really nice! Ni kanske ha sett min kommentar tillbaks Suss och Nathalie? Om inte, så skrev jag nånting med att ni blev två st som ville följa mig, och att ni får slåss om saken ;) haha, nä men ni får göra som ni vill, antingen så slåss ni om det eller så skippar ni det och följer med båda två. tihi..


Nog om det, jag måste få beklaga mig EN ANING! msn hatar mig, vet inte hur många g¨nger jag har avinstallerat det, och installerat om det igen, och så fort jag loggar ut och sätnger av datorn, och ska gå in nästa dag, så hakar det sig efter en stund medans gubbarna snurrar omkring. Sen blir det så varje gång jag ska logga in. Så för att komma in, måste jag avinstallera msn, starta om datorn och sedan installera det igen. GRYMT STÖRANDE! Ingen som kan hjälpa mig med mitt lilla problem kanske? för dethär tar D-Ö-D på mig. Hmpffff..


Aja, kom typ nyss hem från skolan iaf.. Tragiskt, MEN sant. Slutade halv fem, och pappa va och jobbade i Ånge idag så han skulle bli sen, så det fick bli bussen hem. Så ja, jag ahr typ avinstallerat msn och sedan gick jag in här lixxx. Trevligt, eller iofs inte, ganska drygt när msn dampar. Men vad ska man göra.. Ska till petter sen klockan sju iaf, första mötet för iår så det blir ett kort, brukar ju va två timmar men nu skulle vi bara ha en. haha, fan vad perverst det låter "ska till petter på möte en timme", nej jag menar inte så, det är ett SCOUTmöte, nivet, typ fika och kolla på film. Jag ser framemot fikat =D hahaha. Hungrig som en varg är jag också, tror jag kan äta upp hela världen just nu. det var ju äckelfisk på skolan, så min lunch blev två hårdmackor och mars delight. Nyttigt ida, nyttigt. MEN, jag förtjänade marsen, för jag fick inge busskort idag heller, jag får damp. Vadfan hur många ggr ha jag inte varit där nu? typ 3-4 ggr och dom ha aldrig haft några, eller så ha de varit låst så dom inte kom in dit där dom fanns. det är sjukt. Idag så fanns dom inte, dom va helt slut och hon beställde nya IDAG, vadfan, man beställer väl nya när man ser att dom håller PÅ ta slut, inte när dom ÄR slut. Jävla pappskallar!! Har fan lagt ut ÖVER hundra spänn på resor hem och till skolan, jag ska fan i mig inte betala ett jävla öre till busskortet, skolan är fan skyldig mig pengar! (höhöh, kanske inte det är ju mitt fel att jag slavrat bort kortet, men det ska fan inte ta flera dagara tt få atg på ett nytt jävla kort.) haha nä, jag ska sluta, jag är så upprörd.

kyss och smek

Lots of love from ida

Ovido - Quiz & Flashcards