Alla inlägg den 24 januari 2008

Av Ida Åkebrand - 24 januari 2008 19:50

 


Jaa, och eftersom man inte är där och kollar, så får man sitta och kika på internet. Det ska iallafall jag göra. Tokio Hotel är nominerade till 3 kategorier, så förhoppningsvis vinner dom iaf ett av dom. Skulle vara så himla roligt för dom! Dom är värd det, helt klart ;) Och, sen så är det ju hur mkt priser som helst som delas ut, och massa spelningar, bla mando diao, så det är ett måste att kolla på det enligt mig!


Började skolan tio över tolv idag, hade ljud och grafisk, sedan gick jag till mamma, vi åt mellis sedan stack vi och tränade på friskis. Vi prövade ett danspass, men det var jättekonstigt och föll oss inte i smaken, så nått fler sånt blir det nog inte! Vi håller oss till medel/styrka passen, som passar helt utmärkt och är skitkul! jaja, nog om det, nu ska jag fixa så att det inte blir nå tjaffs sen när jag ska se rockis ;D

Pusspårumpan

Lots of love from ida

Av Ida Åkebrand - 24 januari 2008 09:40

Fyfan så skänt. Klockan är tjugo i tio, jag vaknade av mig själv, PIGG, och jag behöver inte åka till skolan än på ett bra tag. Känns riktigt skönt ska ni veta. Så nu har vi två lektioner, fast två långa lektioner, två timmars, ljud och grafisk har jag, sedan ska jag och mamma träna halv sex :) Blir gött det. Så får jag två dagars vila till söndag, då ska vi dit igen ;D höhh. Och jag kollade ut förut när jag va i köket och det snöar som fan. Visst, kul att det snöar, men inte när man ska gå till bussen! Gång och cykelvägen kommer vara packad med snö, och man kommer bli hur blöt som helst om fötterna, yippiiie, NOT! Sen kommer håret förstöras, krulla upp sig och skit. usch vad deprimerande. aja, måste klä på mig nu och börja sminka mig så jag inte måste stressa.

Pusspuss

Lots of love from ida

Ovido - Quiz & Flashcards