Alla inlägg den 9 januari 2008

Av Ida Åkebrand - 9 januari 2008 19:50

Oh, äntligen kan jag ta det lite lungt! Har haft mycket att göra idag ska jag säga er. Vaknade vid sju, usch så tidigt, var jättetrött och hade sovit jättedåligt. Vaknade en gång vid halv fem och var piggare då än när jag sedan vaknade vid sju? konstigt tycker jag, men så var det iallafall. Åkte till skolan och var där, hade jättelång lunchrast så man kunde ta det lungt där ett bra tag, har ju ingen bild längre och datakunskapen börjar inte förns vecka fyra tror jag? Ja, skitsamma. Skönt är det iallafall! Slutade vid tio över tre, gick upp och skulle leta fram alla mina värdesaker jag hade slängt in i skåpet på morgonen. Såklart hittar jag inte mitt busskort, helt försvunnet och jag är 100% säker på att jag la in det i skåpet i morse, så det blir att köpa ett nytt sånt imorgon, suck! Ja, men iallafall, Tova och Elvira väntade på deras tåg respektive buss så jag tänkte att jag kunde stanna med dom. Skulle ju egentlien följa med Emelie hem efter skolan, för att sedan åka och träna, men så skulle hon inte träna ändå, så ja, det blev lite struligt för mig. Men iallafall, typ kvart i fyra gick jag ner på blå kiosken och köpte mat för att sedan gå upp till mamma och käka. Så jag gjorde det och vid fem åkte vi bort till friskis, mötte Martina och körde halv sex passet. Så himla skönt att komma igång med träningen igen kan jag säga, har ju inte tränat på fyra veckor så nu äntligen! Jaa, åkte hem efter det, så vi va hemma vid sju, hoppade direkt in i duschen och sedan gjorde jag klart engelskan. Haha, vi ska ha speeddating imorn så vi skulle skriva profiler och skriva ut en bild på nån person, vilken som helst, och skriva hur den personen är och vad hon/han letar efter för sorts partner. haha, kul faktiskt, så det är väl något som är kul i skolan iallafall! Haha jaa, sen nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Klockan är för mkt för att slå igång en film, men för lite för att sova. usch vilka problem jag har. Jaja, nu ska jag vidare.

 puss&kram

Lots of love from ida

Ovido - Quiz & Flashcards