Alla inlägg den 2 januari 2008

Av Ida Åkebrand - 2 januari 2008 22:43

Hur ska jag klara hela detta med att "sluta-vara-vaken-så-länge-och-kliv-upp-tidigare-grejen"? haha alltså, nu är klockan snart elva, och då har jag varit vaken i åtta timmar. Det är inte mänskligt. När klockan är tre så har jag vart vaken i tolv timmar, och jag brukar inte bli trött förns efter 14-15 timmar. Jag tror jag blir knäpp på mig själv. Jag kommer aldrig lycaks vända tillbaka dygnet, för jag kommer aldrig kunna somna innan tre och då kmr jag sova till minst två. Nä, det är förjävligt. Jag kan ju ställa klockan, men då stänger jag bara av den och somnar om. ja herregud vad ska jag ta mig till?

 Har iallafall sett på 40 days and 40 nights som gick på tvn just.. Så nu vet jag inte vad jag ska göra. smita in på bdb en sväng och kika om det har h'nt nått trevligt sen jag var där sist. ja, det ska jag göra.. Hare gött ;)

Puss

Lots of love from ida

Av Ida Åkebrand - 2 januari 2008 15:39

Haha alltså, jag måste ta och ge mig!! Igår så gick jag hem från sussie klockan tre ungefär för jag var jättetrött, så blir man ju pigg när man är ute och går, så jag tänkte att jag kunde sätta mig vid datorn en stund.. en stund och en stund, jag kom ju på att tokio hotel dokumentären hade laddats ner klart, så när klockan va typ halv fem började jag kolla på den. haha SMART Ida, (och ja, jag ska köpa den riktigt dvdn eller så önskar jag mig den när jag fyller år, men jag va ara tvungen att ladda ner och kolla =O) haha ja men iaf, den var slut typ kvart över, så då la jag mig i sängen och lyssnade på musik, TH såklart, och sist jag kollade på klockan då så var den typ tio i sex, så jag lär ju inte ha somnat innan sex iallafall, det är helt sjukt! Sedan nu idag vaknade jag ungefär tre.. detta måste få ett slut, jag har vänt på dygnet helt och hållet.. det håller fan inte. Så ikväll ska jag iaf INTE lägga mig efter fyra, helst inte efter tre, men jag känner mig själv så jag vet vilka krav jag kan och inte kan ställa på mig själv, därför börjar vi ganska långt bak. vid fyra tiden x) haha nä men ärligt, jag ska verkligen försöka komma isäng tidigare, sen ska jag kliva upp i vettig tid också, får inte sova till längre än ett, för dom tre senaste dagarna har jag vaknat halv två, två och nu tre.. sjuuuukt! men så gåre när man är en nattmänniska. haha, jaja..

Igår hos Sussie, vad gjorde vi då? Jo, jag gick dit vid åtta, då ... käkade vi glass, och såg på film, Dorm Daze 2 tro jag den hette? elr nått sånt iallafall vet inte riktigt.. haha, sedan plågade vi sims gubbar, dom frös ihjäl fan! hahaha. snällt, i know.. sen så vet jag inte riktigt vad vi gjorde, men vi typ.. satt vid datorn och höll på snacka en massa. Och just ja, kollade på Criss Angel. Fyfan sjuk är karln ;) haha!

ja så kan de va... se där ja! Nu ska jag iallafall kolla på film igen.. Tokio hotel dvdn, som jag kmr nöta ut =D och ännu mer när jag får den riktigt, då har jag ju svensk text och allt, nu får det duga med engelsk text, och inga live uppträdanden utan bara dokumentären ;P jaja puuss på rumpan!


Lots of love from ida

Ovido - Quiz & Flashcards