Alla inlägg den 11 januari 2008

Av Ida Åkebrand - 11 januari 2008 22:06

Oh, vad less jag är nu. Bilddagboken dampar, mitt virusskydd dampar, interet dampar, eller inte internet egentligen, men alltså, kan ju liksom inte öppna två rutoa, även fats jag ha updaterat internet. menmen, nu kan jag ju öppna flera flikar, så det är lungt, får ju upp sidorna nu liksom. Det är bra iaf. Hmm, ha fixat bloggen lite också sen sist. Är inte sådär jättenöjd, men nu får det vara såhär så länge. Blev någorlunda nöjd iaf, har ju haft snyggare men ja, jag vet inte, jag orkar inte hålla på. Har startat om datorn tusen gånger känns det som, för dedär jävla virusskyddet så nu fan är jag less. Datorn går snabbt nu iallafall, och det känns ju bra, allting är updaterad så mkt som går för tillfället, om man inte ska installera om hela datorn, vilket vi iofs ska göra snart ändå, men ja, iallafall. Den är bättre än va den ha varit i veckan iallafall, och det är snygg ny design och hela skiten. Var lite less på utseendet som jag hade förut, har fixat winampen också, så den är snygg och fräsch, och har massa ny musik. Jag känner mig som en ny människa nästan. Haha nä okej, inte riktigt då, men ja..


Men, har iallafall suttit och kollat på bilder, och ni ska se vilken underbart bra bild jag hittade för att uttrycka min längtan ;) haha :D

det är ju perfekt liksom ;) Här är bill och tom utomlands, på maldiverna, inte dit jag ska, men ändå, det är ett varmt land med massa sol och bad osv, åsså är det just dom från TH. Haha, det är asbra ju, jag längar ju som fan både utomlands och till TH. Muahaha. Där va jag kreativ elr hur :D

wohoooo, APRIL APRIL APRIL. PUSS PÅ APRIL 2008 OCH PUSS PÅ LIVET.

Jag blir så himla glad av tanken APRIL. YESSSSSSSSSSS!

 PUSSPUSSPUSSPUSSSS

Lots of love from ida

Av Ida Åkebrand - 11 januari 2008 18:19

haha, alltså inget vill gå bra för mig nu alltså! Kan inte ha öppet två internet rutor samtidigt, för om jag gör det, så ersätts den som jag redan ha öppen med den jag ska öppna, så jag kan alltid bara ha en sida öppen, det är asstörande! Helst nu när jag ska hålla på ändra på bloggen åsånt, jag får nått fel! Sen är typ min dator full och massa bajs också, måste fixa det snart. Usch.. rensade från musik och filmer jag inte lyssnade på/såg på igår, så det blev ju lite bättre iaf. slängde massa bilder åsånt också men ändå, det är bara pannkaka av alltihopa nu xP

Och alltså var lugna, bloggen ska INTE se ut såhär, jag ha bara såhär nu eftersom jag inte orkar hålla på så jävla mkt när allting bara går fel för mig. Så det får se lite konstigt ut nu ett tag tills jag har fixat det med internetskiten, så ni inte börjar fundera alltså, det är bara för tillfället liksom! jaja..


Ska vara med Eva imorgon. Ooh, jag har saknat henne så mkt. Endast träffat henne på skolan små snabbisar, sagt hej åsånt. så de ska bli riktigt nice :D men nu ska jag äta!


Lots of love from ida

Av Ida Åkebrand - 11 januari 2008 17:09

Fredag hela veckan fredag hela veckan.. ja tack. okej förlåt, jag ska sluta. Jag är bara glad idag, jag vet inte riktigt varför, emn så är det iallafall. kanske för att jag fick fika förut idag sista lektionen, dte var kvar massa från julavslutningen som dom hade haft i frysen över jul, så vi fick äta upp det på en rast förut idag, haha muums! Men, nu blire inte fika på länge, måste trappa ner på såntdär, annars kmr träningen inte visa ett enda litet spår. Jaja, nog om det. Bilddagboken är stängd just nu, så det är nååågot störande, vill ju in dit, bdb is my life. haha närå men, det är roligt att vara där för det finns alltid saker att göra där, det är bra. Här är det bra också, men jag menar, det är inte så roligt att sitta och skriva en text en hel kväll liksom, det känns liiite meningslöst kanske, och då är det ju bara en själv man "snackar" med, alltså iaf medans man skriver inlägget. haha, vad dryg jag är.. förlåt.. Meen, ja, jag är lite trött faktiskt, efter första veckan i skolan åså, då blir man ju som sliten. Sov inte särskilt mkt inatt heller, så de kanske också är en anledning till att jag är så himla trött. Kmr däcka tidigt ikväll, om jag inte sticker till Suss, då kmr jag däcka där istället, vakna gå hem och bli aspigg på vägen hem. Haha. Så brukar det vara iaf, ligger och halvsover när jag är där (eller nej, inte jämt, men det händer ibland!! tro inte att jag jämt ligger och sover och är tråkig eller x)) men iaaaf, eller ja.. Så brukar det vara ibland. Jag brukar iaf va astrött där, sen när man går hem blir man pigg för man har varit ute i luften. haha, på tal om att gå hem, det gick fan i mig inte att gå hem från bussen idag eller! Det var verkligen ishalt, det tog aslång tid att gå hem, man skulle lika gärna tagit på sig skridskorna och åkt på gång och cykelvägen, vi tog oss knappt nånstans, åsså var jag kissnödig och vi skrattade som fan. Ingen bra kombination alls faktiskt! hahaha. jaja, jag kom ju hem iallafall.. och ikväll ska vi äta pizza, fyfan vad gott, hemlagad pizza. muuums! Hungrig är jag också, så då blir det ännu godare!

Jaadu.. skjuts fick vi imorse, skönt att slippa gå från bussen bort till åkersvik faktiskt, huhu! Spelade badminton hela lektionen, blev nästan dödad av basketbollar när vi skulle gå över till andra sidan och hämta nät och sånt, typ några tvåor? elr treor? skitsamma, som har idrott på andra sidan samtidigt som oss, och dom gjorde nå skit så de ba flög basketbollar. Fan en sån vill man inte ha i huvet eller! Goooooosh! Occch, jag och martina ägda amanda och douglas på badminton iaf (a) hahah, dom fuskade, säger vi! Vi borde fått handikapp, fast vi kanske va så dåliga också eftersom vi typ ställde oss och dansa mellan varje boll.. Muaha. nä, jag är så trött och dryg nu, förlåt ska sluta skriva så ni kan göra annat =D

pusspårumpan

Lots of love from ida

Av Ida Åkebrand - 11 januari 2008 07:38

Åh, det är sjukt irriterande väder idag! Regnar och skit, usch vad deprimderad man blir av regn, helt regn på vintern. Suck. Men vad ska man göra. Som tur är slipper vi gå till busshållsplatsen och sen från stan bort till åkersvik i dethär vädret, för Daniel skulle ta bilen in till stan, och det känns ju faktiskt riktigt skönt, då slipper jag betala bussen också. Måste fixa nytt busskort idag på lunchen alltså, annars kmr det bli dyrt för mig. Orkade inte sprunga iväg igår, så jag får göra det idag istället. Mjaa... har ju idrott nu på morgonen, på ett sätt är det ganska skönt, för man blir som pigg retsen av dagen av det, men ändå, man måste upp så tidigt och det är långt och jävligt att gå åsånt.. Men vad gör man inte.

Igårkväll när jag skulle sova trodde jag iallafall att jag skulle få ett cpfel, för jag kunde verkligen inte somna. Och då blir jag bara mer stressad för jag visste hur tidigt jag skulle kliva upp idag. Halv sju, det är sjuukt tidigt för mig. Haha, men fantaskitkt nog så var jag piggast av alla dagar? varför? jag sov minst inatt men var piggast? askonstigt. Ska kanske börja sova mindre eller nått. Kanske ska pröva det nån gång och se om det blir bättre. haha jaja. nu ska jag pysa, skriver ikväll :)

puss

Lota of love from ida

Ovido - Quiz & Flashcards