Alla inlägg den 27 januari 2008

Av Ida Åkebrand - 27 januari 2008 19:36

Sitter här, i min kontorsstol i bara morgonrocken, glor in i dataskärmen och lyssnar på inga mindre än Tokio Hotel. Har nyss duschat och varit och tränat. riktigt skönt, som vanligt alltså. Hade tänkt lägga mig och se på OTH nu som jag aldrig hann göra förut, sen är det sova som gäller. Aja, har inte mtk att säga.

puss

Av Ida Åkebrand - 27 januari 2008 15:36

Har suttit och slitit hela dagen med dom jävla läxorna, och jag är fortfarande inte klar. Så jag kommer inte ha tid att skriva mera idag, skriver bara nu så att ni inte tror jag har dött ;D haha nä, men alltså, har ju som sagt kvar lite att göra, och nu har jag förtjänat en paus, så ska se OTH, sedan käka och träna, sedan blir det väl plugg igen. Så kommer inte ha tid att skriva något.

puss

Lots of love from ida

Av Ida Åkebrand - 27 januari 2008 02:07

Jag skriver mest för att säga god natt! ska tvätta bort sminket, borsta tänderna och se OTH nu, för imorgon är det allvar som gäller.

skriver om hur denna dagen har varit imorgon om jag får tid, har viktiga saker att ta itu med först. Kan iallafall säga att jag har haft en mycket trevlig kväll med nathalie och sandra i skönsberg med mycket skratt och läskig film tittande, jag och sandra skrek lagom.

God natt, pusspuss.

Lots of love from ida

Ovido - Quiz & Flashcards