Alla inlägg den 22 januari 2008

Av Ida Åkebrand - 22 januari 2008 20:23

Aaao, kom nyss hem från Bruno, alltså solariumen i bommen. Nathalie skickade ett sms och frågade om jag hade lust att sola, och jag har faktiskt varit sugen på det idag, så det var ett perfekt tillfälle. Vi möttes ute på gatan och traskade iväg in till bommen, solade 20 minuter och sedan traskade vi hem igen, och skildes åt här på gatan. Var riktigt skönt att sola, och jag börjar bli riktigt brun tycker jag ;D Iallafall för att vara den 22 januari. haha. Jaja, nu ska jag se one tree hill. ovanligt, jag vet ;D

pussar

Lots of love from ida

ABOOU!

Av Ida Åkebrand - 22 januari 2008 16:14

Alltså, det är något med mig och historiaböcker, satt nu och försökte läsa, men det gick bara inte, ögonen bara faller igen på mig. Så har det alltid varit, ända sen jag började ha historia i skolan, även fast de inte var mkt i högstadiet, men ändå, dom gångerna, jag somnar alltid när jag ska läsa dom. haha, jag tycker också att det är ganska intressant, så det kan inte vara det att jag tycker att det är tråkigt heller, alltså, haha, jag blir galen! Så det var lika bra att ge upp, försökte flera ggr, men de gick verkligen inte! Vaknade ju iofs ovanligt tidigt imorse, tio över sex, så jag skulle hinna fixa mig tills bussen halv åtta, så det kanske var därför. Men ändå, haha. Får fixa det senare efter middagen eller något istället, för jag har ingen lust att spara det till någon annan dag. Imorgon ska jag ju träna på friskis, så då kommer jag inte hem förns sent, och då lär jag ändå vara för trött för att plugga något alls. Menmen, så är det.. haha men just ja, nu när jag säger att jag ska träna imorn :O Jag kommer ju träna två pass typ efter varann! Hahaha, vi ska träna halv fyra med klassen, för att vi inte hann gå på något förra terminen, så sen är det ju kinas pass halv sex. Men uuh, haha, jag kommer dö! Får en timmes vila, greeat! Haha, men vi ser väl, kan ju snacka med mamma och kolla om vi inte kan träna torsdag elr något istället, för de kommer bli jävligt jobbigt med två pass på rad! Aja, vi ser väl. Nu sk ajag se one tree hill :)

Puss

Lots of love from ida

Av Ida Åkebrand - 22 januari 2008 15:11

Kom nyss hem från skolan, så himla härligt, hade ingen matte för Tomas var sjuk, sedan så är Stefan hemma för han har fått en unge, så det blir ingen historia i veckan, så då fick vi gå hem ;D Hur härligt som helst, fast vi ska göra nån uppgift ändå, men det känns ändå bra att vara hemma. Haha. Och gång och cykdlv'gen är en jävla isbana! helst när man ska gå från vårat hus och ner till den, där är det enbart is, och en nedöfrbacke, så nu när jag skulle gå upp för den, skulle jag vara smart och gå på gräsmatten, men då lutade det så mycket, och min väska va så tung, så jag råkade kliva ner på isen, och då kan ni ju förstå vad som hände, jaa, jag flög ner på marken och gled ned för backen. Hahaha, fulaste. Sen har det snöat lite, så det var lite snö på isen, så jag blev alldeles snöig också. Haha, typiskt mig, men det är så det går xP haha. Imorse så gled jag ner för backen på skorna, och höll på att slå ihjäl mig när det tog tvärstopp då jag kom ut på gång och cykelvägen xP haha.. Jaja, så går det, när man är smart som jag ;)

Nu ska jag fika, plugga lite historia, och sedan se på one tree hill. Ha en trevlig dag :)

Pössss.

Lots of love from ida

Ovido - Quiz & Flashcards