Alla inlägg den 26 januari 2008

Av Ida Åkebrand - 26 januari 2008 12:06

Jaaha, så sitter man här igen. En ny dag, ett nytt väder och nya människor som kommer till livet. Jonna hatar sina ögon, och jag tycker att hon är söt. Haha, nää, igår så kom först Linda hit, sedan efter en liten stund kom även Jonna. Vi gjorde blombuketter, eller ja, jonna hade köpt blommor eftersom Ricky fyller år på måndag, så skulle hon fixa en bukett till han, och då ville jag och Linda också visa våra kunnigheter xP hahaha. Kommer bilder på min bdb sen nån gång. Efter det så kom iaf Ricky hit en stund, pratade lite och sedan stack han igen. Vi traskade iväg till statiol och köpte lite feeeeta, chips och dip alltså :D haha. Sen satt vi och spelade kort åså, Linda åkte hem elva för hennes pappa skulle sova. Så då var det jag och Jonna kvar, vi gjord einte särskilt mkt, såg ett avsnitt av one tree hill, sen sov vi runt ett tiden. Vaknade imorse vid halv elva och har mest legat och snackat.. Klev upp, klädde på oss, jag sminkade mig sedan käkade vi lunch. Och nu står Jonna och sminkar sig , vi ska iväg till Birsta. Får skjuts av hennes mormor som ändå skulle dit. Ska se om jag hittar några trevliga nys kläder, eller kanske ett par skor. Man vet aldrig :D tihi. Menmen, nu ska jag avrunda.

pusssss

Lots of love from ida

Ovido - Quiz & Flashcards