Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Ida Åkebrand - 17 januari 2008 20:35

Har nyss hoppat ur duschen efter ett härligt men dock, så jäävla jobbigt träningspass. Var och tränade med Martina på friskis ikväll, ett brädpass på 75 minuter. Helt sjukt var den sista kvarten innan strechingen är jobbig, man håller helt ärligt på att dö. Alltså, hade jag inte haft min tjurskalle hade jag aldrig orkat det. Ni måste pröva någon gång ni som inte gjort det. Askul, men asjobbigt, men det är väl så träningen ska vara, ingen match om det inte blir jobbigt, då har man ju inget att ge ;) haha. Jaja, ska väl fika lite nu och se one three hill som jag har laddat hem första säsongen av, har bara sett några enstaka avsnitt och Bea har fått mig att vilja ladda hem det, så nu är det gjort iallafall. Ser väl hur många avsnitt jag hinner se ikväll/inatt, är så jävla sliten efter träningen, så jag kommer väl somna mitt i elr något. Jaja, nu ska jag göra fika.


Men först, så har jag två grymt bra låtar att tipsa om:

Skillet - Comatose , sjukt härlig låt. Love it.

3 doors down - Changes, också sjukt härlig.


Lots of love from ida

Av Ida Åkebrand - 17 januari 2008 13:05

Åh, så glad jag blir. Ser att igår hade jag 81 besökare i min lilla blogg, det värmer verkligen att se så mkt folk som är nyfikna på min blogg. 81 är iofs inte skyhöga siffror, men för mig så är det ganska mycket, jag är ju ingen superbloggerska, så 81 är ganska mkt ändå. Har länge tänkt på vad som skulle kunna göra min blogg ännu mer intressant, men jag vet inte. Skriver ju mest om min vardag och saker som händer i mitt liv för det är väl enklast att blogga om, men jag ska försöka bli mer aktiv och skriva om mer saker. För personligen så tycker jag mest om att läsa bloggar som har lite variation, en blogg där man både kan läsa om vardagen men ändå där det finns andra saker att läsa om. Menmen, vi får väl se hur det går egentligen, vet inte vad man kan skriva om ens. Men, när jag får en ide så skriver jag väl.. Annars får den vara som den är. man kan inte bara lägga upp nånting som man inte står för, för en blogg ska vara personlig rakt igenom, och om jag inte kommer på något vettigt att skriva, så skriver jag inget. 


Just nu sitter jag iallafall på skolan, har ljud och första timmen har gått av lektionen, så vi har en liten rast nu därför jag hinner skriva. Efter ljud har vi grafisk i två timmar det med, men sedan slutar jag, kvart över fyra, åker hem, käkar lite snabbt och sedan blir det att åka iväg till friskis med mamma och träna, blir skönt. Jaja, nu ska jag läsa lite bloggar.

puss

Lots of love from ida

Ovido - Quiz & Flashcards