Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Ida Åkebrand - 16 januari 2008 17:31

 


Idag är det precis två år sedan Lina Rubertsson dog. Två år sedan jag satt i korridoren på niverna, och läste ett sms från Hanna där det stog "Ida!! :O Lina Rubertsson har dött". Även fast jag inte kände henne så jättemycket, så blir man ändå alldeles kall när man får veta sådant. Jag hade ändå träffat henne några gånger och vi snackade med varandra väldigt mkt över msn, så det kom verkligen som en chock. Det tog tid innan man verkligen hade fattat det. Lina, som endast var 13 år gammal dog i brusten blindtarm.

Alla tänker på dig Lina, och hoppas att du har det bra däruppe.


R.I.P Lina!

Av Ida Åkebrand - 16 januari 2008 17:14

Nä, jag har bestämt mig. Det blir för jobbigt att byta blogg, så jag har kvar denna alla, såå, ni behöver inte oroa er. Haha, gick in på en av mina gamla bloggar och försökte göra nått åt designen, men jag fattar ingenting av det, så det är lika bra jag har kvar denna. Är ju risk att jag tappar läsare osv om jag byter, och det vill vi ju inte riskera.


Är iallafall hemma nu, sitter och lyssnar på musik och väntar på middag. Var och hämtade Kent biljetterna förut innan jag åkte hem, så då snålade jag skjuts med mor och far min. Ikväll skulle jag egentligen vara med Bea, men hon hade massor att göra , pluggande och så, så vi skulle träffas nån annan gång. Dock så vet jag inte när, eftersom jag inte kan planera hur som helst hela tiden. Sen hatar jag att planera actually, det blir aldrig av, och då blir man sur, elr så kommer nått annat upp som ma helldre vill göra, och då är det redan försent för att man redan har planerat annat. Nä, usch för planeringar med folk. Om det är nått riktigt speciellt kan man göra de, och någon enstaka gång, men jag slipper det helst helt och hållet. Vill känna att jag har fria tyglar och kan göra som jag vill när jag vill.

Nu ska jag iallafall lägga upp nån bild på bilddagboken, så alltså, klicka mig vidare ;)

Puss sötisar

Lots of love from ida

Av Ida Åkebrand - 16 januari 2008 15:56

Alltså, jag har varit inne på flera bloggar på blogg.se och ju mer jag kollar där ju mer sugen blir jag på att byta dit. Inte för att den är bättre på så vis, men där kan man enkelt fixa sin egen design mycket lättare. Här är det typ, bakgrundsbild och färger man kan ändra på. En blogg tycker jag ska vara väldigt personlig och det som gör den extra personlig är väl ändå en helt egen design.

Jaja, jag ska tänka på det. Har hållt på byta mellan bloggarna flera ggr, så jag vet inte riktigt hur det blir, kanske stannar kvar här ändå, eftersom jag och denna blogg har lite historia tillsammans. haha jaja, ni får gärna kommentera vad ni läsare tycker :)

Puss på er.

Lots of love from ida 

Av Ida Åkebrand - 16 januari 2008 11:22

Känns bra att för en gångs skull vara HEMMA och blogga när klockan är tjugo över elva. var riktigt skönt med sovmorgon ända tills tio kan jag ju säga, men jag va ändå grymt trött när jag vaknade. Haha, det är nått fel på mig skulle jag tro xP Jag blir aldrig pigg, JOBBIGT! Menmen, sånt man får leva med.. Ska ta tio i tolv bussen in till stan, så det blir väl att gå tjugo i. Sen ska man ha två lektioner + klassråd, som oftast brukar bli väldigt korta, och sen slutar vi tio över tre. gryyymt skönt iallafall!! Jaa, och efter det så ska jag väl träffa Bea och vara med henne ikväll :) Och just ja, jag och sussie ska gå och hämta biljetterna sedan också. Nicenice ;)

Jaja, jag har inget att skriva xP vi hörs.

pusspuss

Lots of love from ida

Ovido - Quiz & Flashcards