Alla inlägg under augusti 2007

Av Ida Åkebrand - 18 augusti 2007 12:44

Min mamma är bäst =) Sitter i köket på bärbara och kollar i h&m katalogen med mamma, eller ja, hon va här för ett tag sen nu är hon och dammsugar däruppe :) men jaa, till ämnet, det verkar som att jag ska få några av kläderna jag vill ha, av henne =D Satt och visade allt jag ville ha och hon höll bara med och tyckte det var snyggt och sa att vi kunde beställa det =D Så det verkar som att hon kmr hjälpa till att betala kläderna ;) YES!! :D

Blir perfa detta, nu är jag glaaad. Det enda som återstår är att verkligen beställa dom och inte vänta för länge, för då tar dom väl slut eller nått sånt störande =P jaja, bara jag får jackan så är jag nöjd, och dom brukar hon betala åt mig så det lär hon väl göra nu också.. då blir det inte så dyrt för mig i slutändan ;) yeeaaah!


Nä, nu ska jag gå till mitt rum och kika på en rulle.. i think. Hum, jaa, vet inte vad  jag annars ska göra, så jag får bara ligga och slappa idag till vi sticker ut ikväll :)

Meen, jag updaterar as you know ;)


Ida Åkebrand - ey, dude!

Av Ida Åkebrand - 18 augusti 2007 11:41

Kunda knappt somna igår heller..även fast jag låg och läste ett bra jävla tag! Jag blir inte riktigt klok på mig själv, vad är det som händer, varför jag kan inte sova? =O Och nu vaknade jag för ca en kvart sedan, trodde att klockan skulle vara jättemkt, men den visade sig ju bara vara halv tolv. Sicksick. Kommer vara trött ikväll känns det som, och jaa, jag kmr kanske inte ha så himla kul. Känner mig inte så pigg på party.. med eller utan sprit. Men som sagt, om jag inte åker dit kmr jag bara sitta hemma och sura över att jag sitter hemma x) Så det är lika bra att jag drar tummen ur arslet och går ut. menmen, nu ska jag gå och käka.


Ida Åkebrand - slutet, är alltid början på något nytt.


Av Ida Åkebrand - 18 augusti 2007 00:47

Jag blir galen!! vill ha domhär kläderna så jävla mkt! Gaah vad snyggt, verkligen! Helst jackan, gud vilken skönhet och den SKA BLI MIN och det är jag stensäker på!! Annars vet jag inte vad jag gör ;P

Synd att jag är en fattig femtonåring som inte "tjänar" mer än barnbidraget varje månad! Hur sjutton ska jag ha råd i vinter? ;O Helst om jag ska till gbg nu i september och ta hål i naveln när som helst! Nä usch, dethär är första gången i mitt liv som jag verkligen känner mig FATTIG. Och när jag äntligen hittar något jag vill ha, så är jag sågott som pank! Eller nä det är jag väl inte, inte än.. men när jag har gjort det jags ka kmr jag bli det, och då blire inga kläder inte nejnej.. Nån som har lust att sponsra mig kanske? Nähä, fan va snålt =D haha! Nä men what everm shit happends.. får väl prioritera bort det som är minst viktigt, vilket enligt mig = INGENTING! jag kmr bli störd . Har räknat ihop att summan av allt detta slutar på 1987:-, och det kmr jag fan aldrig ha råd med.. Men får somsagt prioritera bort något, och köpa det senare ;) jaja de löser sig alltid, kan säkert få lite sponsor av mamma, det brukar ju inte vara SÅ himla svårt ;) Menmen.. nu ska jag sova. Nattnatt!



Ida Åkebrand - grrrr!

Av Ida Åkebrand - 17 augusti 2007 22:52

Kom nyss hem från selånger.. gått runt där med Maggan tommie mikaela bea och petra :) Köpte inget, eller jooo, en rem :D Haha. Men de va de enda, åsså åkte vi en karusell ;P

Hmm, käkade borta hos dom också, eller ja, bea och petra va ju hos petra men jag for ju till forsgrens sen stannade jag där, åkte hem en sväng med mikaela och bytte kläder och hämtade pengar osv, men sen körde vi tillbaks =)

Hittade btw sjukt snygga lackpumps! :O JAG VILL HA!! Men mjaa... tro de ba fanns typ storlek 36 och riktigt så små fötter har jag inte ;P

Men vill verkligen ha svarta lackpumps med inte alltför hög klack! SKA helt enkelt ha sånna! Menmen :D

Blir ju selånger imorgon med, med alla.. blir nog trevligt i think! :) Får väl hoppas de iaf, har ju som inget att dricka men jaja, jag klarar mig nog ändå.

Nu vettefan vad jag ska göra, om jag ska se en film elr om jag ska lägga mig och läsa elr vadfan jag ska hitta på! Hmm.. kan iaf börja med att gå och borsta tänderna och tvätta bort sminket så får vi se sen :)


Ida Åkebrand - jag vet, att du vet, att jag vet, vad du vet =D

Av Ida Åkebrand - 17 augusti 2007 13:59

Kunde knappt somna igårkväll.. fan vad störande det var kan jag lova!! Sen vaknade jag typ nio imorse, fast jag kunde som tur var somna om, men vaknade vid tio tiden igen, sen vakna ja kvart i tolv och halv ett klev jag upp =P Men jag vettefan vrf jag inte kan sova =S Konstigt med tanke på att jag hade varit vaken så himla länge.. aja, what ever, nu är jag ju vaken iaf och ska snart till familjen forsgren =D Haha. Bea är i granloholm hos Petra men jag ska snacka lite skit med Maggan och kika på kattungen som jag inte hann igår för kerstin kom hit ;P


Maybe selånger ikväll. Skulle följa med Maggan och alla dit ikväll om inte Micke skulle med. Annars ryms vi inte i bilen xP Haha. Annars om det inte blir det så blire väl att ligga hemma och slöa.. typ sova =D haha. menmen, vi får se hure blir ska höra med maggish sen om hur det blir :)

Jaja updaterar senare ;)


Ida Åkebrand - Don't speak!

Av Ida Åkebrand - 16 augusti 2007 23:26

Har nu varit vaken i ca 36 ½ timme.. känner mig inte dödstrött, men jag somnar helt klart om jag försöker! Ska lägga mig och kolla på csi sen ska jag sova hade jag tänkt.. Ska kanske med Bea och alla till Selånger imorn på dagen :) Så det blir nog trevligt, hon skulle ringa nån gång så bäst jag inte lägger mig för sent då kmr jag väl aldrig upp ur sängen imorn x) haha jaja..

Have a good night!


Ida Åkebrand - schrei!

Av Ida Åkebrand - 16 augusti 2007 22:35

Så har man sett på film med Kerstin.. hon kom hit vid nio tiden kanske, så snacka vi litegrann sen såg vi på Sorority boys, haha så jävla ful film! =P

Roligt att umgås med henne igen ialf, var jävligt längesen jag var med henne hemma, hmm, jaa minns fan inte när det var.. mycket längesen iaf.. haha så kul att umgås med henne för vi håller verkligen på skratta ihjäl oss så fort vi är med varandra.. haha skojskoj :)

Men nu har hon gått hem igen. Jag ska väl gå och sova, eller mjaa inte än. Ska lägga mig och kolla på MTV först =D Och ladda hem ett till album med tokio hotel =D Aja.. Ska göra de nu :)


Ida Åkebrand - don't turn around!

Av Ida Åkebrand - 16 augusti 2007 19:51

Gaah, gittaristen i Tokio Hotel, tvillingbror med sångarn, är väl ändå sjukt söt? =D Älskar verkligen hans utseende, så grymt cool kille ;) Sen är det ju aldrig en nackdel att deras musik är störtskön ;) Älskar låtarna monsoon och don't jump <33 =D


Ovido - Quiz & Flashcards