Direktlänk till inlägg 2 januari 2008

god morgon

Av Ida Åkebrand - 2 januari 2008 15:39

Haha alltså, jag måste ta och ge mig!! Igår så gick jag hem från sussie klockan tre ungefär för jag var jättetrött, så blir man ju pigg när man är ute och går, så jag tänkte att jag kunde sätta mig vid datorn en stund.. en stund och en stund, jag kom ju på att tokio hotel dokumentären hade laddats ner klart, så när klockan va typ halv fem började jag kolla på den. haha SMART Ida, (och ja, jag ska köpa den riktigt dvdn eller så önskar jag mig den när jag fyller år, men jag va ara tvungen att ladda ner och kolla =O) haha ja men iaf, den var slut typ kvart över, så då la jag mig i sängen och lyssnade på musik, TH såklart, och sist jag kollade på klockan då så var den typ tio i sex, så jag lär ju inte ha somnat innan sex iallafall, det är helt sjukt! Sedan nu idag vaknade jag ungefär tre.. detta måste få ett slut, jag har vänt på dygnet helt och hållet.. det håller fan inte. Så ikväll ska jag iaf INTE lägga mig efter fyra, helst inte efter tre, men jag känner mig själv så jag vet vilka krav jag kan och inte kan ställa på mig själv, därför börjar vi ganska långt bak. vid fyra tiden x) haha nä men ärligt, jag ska verkligen försöka komma isäng tidigare, sen ska jag kliva upp i vettig tid också, får inte sova till längre än ett, för dom tre senaste dagarna har jag vaknat halv två, två och nu tre.. sjuuuukt! men så gåre när man är en nattmänniska. haha, jaja..

Igår hos Sussie, vad gjorde vi då? Jo, jag gick dit vid åtta, då ... käkade vi glass, och såg på film, Dorm Daze 2 tro jag den hette? elr nått sånt iallafall vet inte riktigt.. haha, sedan plågade vi sims gubbar, dom frös ihjäl fan! hahaha. snällt, i know.. sen så vet jag inte riktigt vad vi gjorde, men vi typ.. satt vid datorn och höll på snacka en massa. Och just ja, kollade på Criss Angel. Fyfan sjuk är karln ;) haha!

ja så kan de va... se där ja! Nu ska jag iallafall kolla på film igen.. Tokio hotel dvdn, som jag kmr nöta ut =D och ännu mer när jag får den riktigt, då har jag ju svensk text och allt, nu får det duga med engelsk text, och inga live uppträdanden utan bara dokumentären ;P jaja puuss på rumpan!


Lots of love from ida

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Åkebrand - 2 september 2008 16:17

okej, blev inte inaktivt så länge xP haha, men skulle bara säga att nu byter jag bloggisch. (igen :D) är som sagt så less på denna.   har inte fixat designen å de på den andra än, men det kommer så småningom.   ni är nu välkomna till http://idaaakebr...

Av Ida Åkebrand - 1 september 2008 17:29

hallååå bloggen. lite inaktivt nu dårå, kommer det bli framöver också i think. ska byta över till blogg.se för känner att det är trist på denhär och då har jag ingen skrivarglöd. men ja, ska be pappa fixa photoshop på denhär datorn, så att jag kan fi...

Av Ida Åkebrand - 29 augusti 2008 17:14

jaa, så har man klarat av den första riktiga dagen men vanligt schema. har gått väldigt bra faktiskt, och jag tror att det kommer bli skitbra framöver också.   mjaa, det har ju inte hunnit hända så mkt mer idag, eftersom skolan tar upp den största de...

Av Ida Åkebrand - 28 augusti 2008 17:40

well well, sitter och småfryse och känner lukten av pannkaka från köket och känner hungern börja stiga. har varit i skolan hela dagen, slutade vid fyra. haft en massa information om olika saker och så. skit tråkigt, men vad gör man inte.   har också ...

Av Ida Åkebrand - 27 augusti 2008 17:13

yeeah, hemma från det lilla lägret med klassen nu. eller ja, har vart det ett tag men jag har inte orkat slagit igång datorn. har badat, as skönt, sett lite tv och så. var väldigt roligt därute, paddlade kanot, spelade brännboll, fotboll, nattslinga,...

Ovido - Quiz & Flashcards