Direktlänk till inlägg 15 januari 2008

jag kan krypa här ifrån

Av Ida Åkebrand - 15 januari 2008 16:50

Så var man hemma igen då. Och dom kunde fortfarande inte fixa nått jävla busskort till mig, jävla cpn jag känner att jag blir riktigt arg på denhär skiten alltså! Nu var det lunchstängt på övervåningen, och nere i receptionen så fanns det tydligen inga. Jag blir så lesslessless på dethär. Kan jag inte få slå någon? snälla!


Hungrig är jag också, och det gör inte min arghet bättre, det gör det bara sämre.. Har tryckt i mig en macka nyss så nu får jag väl vänta tills maten, när den nu blir. Sedan ikväll blire att träna i kvissle med morsan, ska bli sköönt kan jag lova. Har inte tränat sen typ, onsdags? + backen i söndags, men de räknas ju inte som träning tkr jag xP haha.


Ochochoch :D:D Imorgon så har vi sovmorgon igen. Så jävla härligt, vi har ju ingen bild och ingen dtaorkunskap, för datan börjar nästa vecka och vi har inget att göra på bilden, så då går den lektionen bort, fast vi har ju svenska innan de, men då va Louise snäll och sa att vi kunde jobba hemma, antingen läsa boken elr göra i poesihäftet, men jag tänker iallafall sova =D haha, hon fattade att dom flesta skulle sova, men huvudsaken är ju att vi blir klar med sakerna när vi ska.. jaa men, så då börjar vi fem i halv ett, och har två lektioner sen slutar vi. Sjukt nice är det iaf. En bra sak denhär veckan iaf. Muahaha, jag måste sitta vid det gamla msn, alltså det första, eftersom windows live är cp och vägrar att funka för mig, så nu har jag det där man inte ser smileysarna förns man har skickat iväg meddelandet, haha det är så fult, och när någon loggar in låter det jättekul. Haha.. jaja.

pusspuss

Lots of love from ida

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Åkebrand - 2 september 2008 16:17

okej, blev inte inaktivt så länge xP haha, men skulle bara säga att nu byter jag bloggisch. (igen :D) är som sagt så less på denna.   har inte fixat designen å de på den andra än, men det kommer så småningom.   ni är nu välkomna till http://idaaakebr...

Av Ida Åkebrand - 1 september 2008 17:29

hallååå bloggen. lite inaktivt nu dårå, kommer det bli framöver också i think. ska byta över till blogg.se för känner att det är trist på denhär och då har jag ingen skrivarglöd. men ja, ska be pappa fixa photoshop på denhär datorn, så att jag kan fi...

Av Ida Åkebrand - 29 augusti 2008 17:14

jaa, så har man klarat av den första riktiga dagen men vanligt schema. har gått väldigt bra faktiskt, och jag tror att det kommer bli skitbra framöver också.   mjaa, det har ju inte hunnit hända så mkt mer idag, eftersom skolan tar upp den största de...

Av Ida Åkebrand - 28 augusti 2008 17:40

well well, sitter och småfryse och känner lukten av pannkaka från köket och känner hungern börja stiga. har varit i skolan hela dagen, slutade vid fyra. haft en massa information om olika saker och så. skit tråkigt, men vad gör man inte.   har också ...

Av Ida Åkebrand - 27 augusti 2008 17:13

yeeah, hemma från det lilla lägret med klassen nu. eller ja, har vart det ett tag men jag har inte orkat slagit igång datorn. har badat, as skönt, sett lite tv och så. var väldigt roligt därute, paddlade kanot, spelade brännboll, fotboll, nattslinga,...

Ovido - Quiz & Flashcards