Direktlänk till inlägg 15 januari 2008

Musiksmak..

Av Ida Åkebrand - 15 januari 2008 23:03

 Alltså, jag satt och tänkte på en sak förut när jag va inne på bdb,  och resultatet blev något sånthär;

Hmmm. Okej, jag vet att många klagar på min musiksmak, men vad ska jag göra åt saken egentligen? Jag kan inte rå för att jag tycker om att lyssna på en viss sorts musik eller ett visst band, utan det bara är så. Dom som inte tkr om mig lika mkt för ett jävla band jag lyssnar på, den visar ju bara att den inte bryr sig ett skit om hur jag är som person, utan bara bryr sig om musiken? Ehh, okej, men vi kör på den va. Visst, vill ni det så varsågoda, men förvänta er inte att ni kmr högt upp på min lista iaf, och jag tkr att ni kanske ska ta och börja tänka om en aning iaf. Tack för mig.


Alltså, jag håller med mig själv. Är jag en sämre elr en annan människa för att jag lyssnar på viss musik? Det är ju sjukt med folk som tänker så. Ni är galna allihopa.


Tokio Hotel, Chemical Vocation, kent, Creed, Daughtry, April Sixth, Fall Out Boy, Sunrise Avenue, Paramore, Shinedown, Neverstore, Mando Diao, 30 Seconds To Mars, Breaking Benjamin, Takida, Billy Talent, Linkin Park, H.I.M, The Fray, Lars Winnerbäck, Taking Back Sunday, Guns N' Roses, Lifehouse, Alexisonfire, Rise Against,The red jumpsuits apparatus, Skillet, Tiger Lou, Coldplay, Muse, Three Days Grace, Amber Pacific, Foo Fighters, System of a down, Papa Roach, The classic Crime, Mika, The Hives, The Strokes, Babyshambles, Trapt, The Kooks osv. <'3


detdär, kan man kalla BRA musik enligt mig. PUSS PÅ MUSIKEN!

 
 
emelie

emelie

16 januari 2008 09:29

lillagumman, du får lyssna på presic vad du vill! även fast jag säger ibland typ att: men näää, tokia hotel är väll inge bra? så får ju du såklart lyssna på dom=P jag tycker om dig precis lika mycket ändå! förresten hade du ju några bra där: kent, mando dioa och lars winnerbäck=D

http://www.emelie91.blogspot.com

 
Ida

Ida

16 januari 2008 11:22

Huhu, jaa jagvet att du inte bryr dig. men det var inte till dig jag menade heller, det var mer till allmänheten liksom. att folk tkr att th är värdelösa det är jag van vid xP haha.

http://idaakebrand.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Åkebrand - 2 september 2008 16:17

okej, blev inte inaktivt så länge xP haha, men skulle bara säga att nu byter jag bloggisch. (igen :D) är som sagt så less på denna.   har inte fixat designen å de på den andra än, men det kommer så småningom.   ni är nu välkomna till http://idaaakebr...

Av Ida Åkebrand - 1 september 2008 17:29

hallååå bloggen. lite inaktivt nu dårå, kommer det bli framöver också i think. ska byta över till blogg.se för känner att det är trist på denhär och då har jag ingen skrivarglöd. men ja, ska be pappa fixa photoshop på denhär datorn, så att jag kan fi...

Av Ida Åkebrand - 29 augusti 2008 17:14

jaa, så har man klarat av den första riktiga dagen men vanligt schema. har gått väldigt bra faktiskt, och jag tror att det kommer bli skitbra framöver också.   mjaa, det har ju inte hunnit hända så mkt mer idag, eftersom skolan tar upp den största de...

Av Ida Åkebrand - 28 augusti 2008 17:40

well well, sitter och småfryse och känner lukten av pannkaka från köket och känner hungern börja stiga. har varit i skolan hela dagen, slutade vid fyra. haft en massa information om olika saker och så. skit tråkigt, men vad gör man inte.   har också ...

Av Ida Åkebrand - 27 augusti 2008 17:13

yeeah, hemma från det lilla lägret med klassen nu. eller ja, har vart det ett tag men jag har inte orkat slagit igång datorn. har badat, as skönt, sett lite tv och så. var väldigt roligt därute, paddlade kanot, spelade brännboll, fotboll, nattslinga,...

Ovido - Quiz & Flashcards