Direktlänk till inlägg 30 januari 2008

home sweet home

Av Ida Åkebrand - 30 januari 2008 15:38

Är hemma nu, bestämde mig för att inte träna ikväll. Har sån himla träningsvärk i rumpan och benen, så jag skulle fan inte pallat xP sen fick vi sluta tidigare idag också, så jag kom hem tidigare än vanligt och det vill man inte missa ;) Det är skönt att bara vara hemma och veta att man bara kan ta det lungt. Fast, riktigt så lungt kan jag inte ta det, tyvär, jag måste skriva manuset till radioreklamen. Det ska vara klart och vi ska visa upp dom imorgon på ljudlektionen, så det är väl bäst jag skriver ner ett. Har ju en liten tanke på hur det ungefär ska låta, så det borde väl gå hyffsat. Ska också kolla igenom frågorna till repotaget som jag ska ha på fredag, ska se till så att jag är förberedd innan jag sticker dit. Måste prata med Svante också, glömde att göra det idag på engelska lektionen, men jag får försöka komma ihåg det imorgon på lektionen istället, måste få ledigt från idrotten annars måste jag skolka. Iofs gör det ju inte så mkt när det bara är en lektion, men ändå onödigt när det är skolarbete som ska göras. Haha jaja, det löser sig.. Ska skriva ner ett manus nu på en gång, så jag har det gjort och kan göra vad jag vill sedan.


Ha det bra. Pusspuss*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Åkebrand - 2 september 2008 16:17

okej, blev inte inaktivt så länge xP haha, men skulle bara säga att nu byter jag bloggisch. (igen :D) är som sagt så less på denna.   har inte fixat designen å de på den andra än, men det kommer så småningom.   ni är nu välkomna till http://idaaakebr...

Av Ida Åkebrand - 1 september 2008 17:29

hallååå bloggen. lite inaktivt nu dårå, kommer det bli framöver också i think. ska byta över till blogg.se för känner att det är trist på denhär och då har jag ingen skrivarglöd. men ja, ska be pappa fixa photoshop på denhär datorn, så att jag kan fi...

Av Ida Åkebrand - 29 augusti 2008 17:14

jaa, så har man klarat av den första riktiga dagen men vanligt schema. har gått väldigt bra faktiskt, och jag tror att det kommer bli skitbra framöver också.   mjaa, det har ju inte hunnit hända så mkt mer idag, eftersom skolan tar upp den största de...

Av Ida Åkebrand - 28 augusti 2008 17:40

well well, sitter och småfryse och känner lukten av pannkaka från köket och känner hungern börja stiga. har varit i skolan hela dagen, slutade vid fyra. haft en massa information om olika saker och så. skit tråkigt, men vad gör man inte.   har också ...

Av Ida Åkebrand - 27 augusti 2008 17:13

yeeah, hemma från det lilla lägret med klassen nu. eller ja, har vart det ett tag men jag har inte orkat slagit igång datorn. har badat, as skönt, sett lite tv och så. var väldigt roligt därute, paddlade kanot, spelade brännboll, fotboll, nattslinga,...

Ovido - Quiz & Flashcards